چاپ کردن این صفحه

تسریع درتکمیل ورزشگاه 6 هزار نفره شیراز و میزبانی 12 رویداد ملی و بین المللی در فارس محور گفتگوی استاندار فارس و وزیر ورزش

راستین آنلاین:در دیدار استاندار فارس با وزیر ورزش و جوانان،  بر تسریع روند تکمیل ورزشگاه 6  هزار نفره شیراز و میزبانی استان فارس از ۱۲ رویداد ملی و بین‌المللی در ۶ ماه آینده تاکید شد.


 
عنایت الله رحیمی، سه شنبه در دیدار با مسعود سلطانی فر که در وزارت ورزش و جوانان انجام شد، گفت: با توجه به اهمیت برگزاری این رویدادهای بزرگ ورزشی و تاثیری که در توسعه ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در میان مردم به عنوان یک ضرورت اجتماعی دارد، حمایت ویژه این وزارتخانه از اداره کل ورزش و جوانان فارس به عنوان متولی این امر، موجب برگزاری هرچه بهتر و موفق این رویدادهای ورزشی خواهد شد.
 
استاندار فارس در ادامه این دیدار که حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس نیزحضور داشت افزود: در کنار سایر ظرفیت‌های موجود همچون، اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی این استان نیز سبب شده است، فارس بیش از پیش قابلیت میزبانی رویدادهای بزرگ بین‌المللی و ملی را داشته باشد.
رحیمی، همچنین به اجرای عملیات احداث سالن ۶ هزار نفری شیراز  اشاره کرد و خواهان دستور وزیر ورزش و جوانان به شرکت پیمانکار این طرح برای شتاب بخشیدن به روند اجرا و اتمام این پروژه در زمان مقرر شد.
 وی در این دیدار نیز خواستار دستور وزیر ورزش و جوانان برای پرداخت مطالبه پنج هزار میلیون ریالی پیمانکاران اجرای پروژه احداث ۳۵ چمن مصنوعی که هم اکنون در شهرستان‌های شیراز، جهرم، لامرد و مُهر در حال ساخت است، شد. 
 
استاندار فارس، همچنین خواهان توجه بیش از پیش وزارت ورزش و جوانان به امور ورزش و جوانان فارس برای احداث زیرساخت‌های ورزشی، باشگاه‌ها، تیم‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حوزه ورزش این استان شد.
گفتنی است با هماهنگی های انجام شده و  توافق وزیر ورزش و جوانان با استاندار فارس قرار است با تزریق منابع مالی ،مجموعه ورزشی 6  هزار نفره شیراز تا چمد ماه آینده افتتاح و به بهر برداری برسد.
با افتتاح و به بهره برداری رسیدن این مجموعه بزرگ ،شیراز می تواند میزبانی بسیاری از رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی در رشته های توپی و غیر توپی باشد.
انتهای پیام /  101
808 کلیک ها  چهارشنبه, 04 دی 1398 04:07
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط