چاپ کردن این صفحه
  • مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

یکی ازآرمان های اداره کل ورزش و جوانان توسعه عدالت اجتماعی در دو بخش ورزش و جوانان بوده است

راستین آنلاین:درنشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی روند توسعه و تکمیل پروژه های ورزشی این شهرستان مورد بررسی قرارگرفت.

حیدرعلی کامیاب در این نشست که سلیمان کرمی فرماندار فسا نیز حضور داشت بااشاره به تعامل خوب نمایندگان مجلس با اداره کل  و ادارات ورزش و جوانان  شهرستان های  استتن گفت:یکی از دلایل توسعه زیرساخت های ورزشی در تمامی نقاط استان همین تعامل است.

وی عدالت محوری در روند توسعه زیرساخت های ورزشی را فصل مشترک اداره کل ورزش و جوانان استان با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود:یکی ازآرمان های اداره کل ورزش و جوانان توسعه عدالت اجتماعی در دو بخش ورزش و جوانان بوده است.

دبیر شورای عالی ورزش استان مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور دانست و بابیان اینکه «هرچه کار برای این مردم انجام دهیم بازهم کم است» گفت:یکی از دلایل بروز برخی آسیب های اجتماعی عدم توزیع عادلانه امکانات در روستاها و نقاط کمتر برخورداراستان است.

کامیاب توسعه زیر ساخت های ورزشی دراین نقاط را فراهم سازی زمینه برای توسعه ورزش همگانی و پیشگیری ازآسیب های اجتماعی عنوان کردو افزود:خوشبختانه با توسعه فضای های ورزشی و افزایش یک و نیم میلیون متر مربع این فضا ها طی سه سال گذشته گام های خوبی در استان برداشته شده است.

وی ازتقویت نظام حمایتی، سهولت دسترسی به منابع و امکانات و حمایت روان‌شناختی ، توسعۀ اجتماعی و تقویت زیرساخت‌ها به عنوان مهم‌ترین عوامل بهبود احساس عدالت اجتماعی از دیدگاه روستاییان و ساکنان نقاط کم برخورداریاد کرد و گفت:علیرغم تمامی کاستی ها و فشار های اقتصادی حاکم بر جامعه فراهم سازی زیرساخت های ورزشی در نقاط دورافتاده استان  مهمترین سند رشد عدالت اجتماعی در این حوزه است.

گفتنی است در این نشست محمد جواد جمالی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن بررسی گزارش عملکرد اداره کل ورزش و جوانان از روند توسعه و تکمیل پروژه های ورزشی درحوزه های انتخابی خود از احتمال سفر وزیر ورزش و جوانان در آینده ای نزدیک به شهرستان فسا خبرداد و گفت:با حضور مسعود سلطانی فر چندین پروزه ورزشی در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام /  101
1049 کلیک ها  یکشنبه, 16 دی 1397 21:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط