چاپ کردن این صفحه

کلنگ احداث استخر پاسارگاد به زمین زده شد

راستین آنلاین:در آخرین روز از هفته دولت کلنگ احداث استخر سرپوشیده شهرستان پاسارگاد به زمین زده شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه ورزشی با بیان اینکه استخر شهرستان پاسارگاد با اعتباری حدود ۵ میلیارد تومان در طول ۳ سال ساخته خواهد شد، افزود: اعتبار این پروژه از محل ملی و استانی تامین خواهد شد. 
حیدرعلی کامیاب با اشاره به اینکه مساحت این استخر ۲۴ در ۱۰ متر پیش‌بینی شده است، گفت: احداث استخر یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه از استان بود که با پیگیری های انجام شده توسط نماینده مردم در مجلس، فرماندار و رئیس اداره ورزش وجوانان، عملیات احداث آن به زودی آغاز خواهد شد. 
وی در ادامه از افتتاح پیست سلامت شهرستان پاسارگاد در این شهر خبر داد و گفت: این پیست در فاز نخست که زمینه پیاده روی و دوچرخه سواری شهروندان را فراهم می‌سازد با اعتباری حدود ۱۰۰ میلیون تومان و از محل کمک خیرین منطقه احداث و بهره برداری رسیده است. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین از افتتاح یک سالن بدنسازی در شهرستان پاسارگاد در هفته دولت خبر داد و افزود: این پروژه نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت. کامیاب پاسارگاد را شهرستانی با استعدادهای فراوان دانست و گفت: با توسعه سرانه ورزش در شهرها و روستاهای استان به دنبال آن هستیم تا ضمن بالا بردن سهم اداره کل ورزش و جوانان در افزایش امید و سلامت شهروندان زمینه کشف استعدادهای نوجوان و جوان را در رشته‌های مختلف ورزشی فراهم سازیم.
انتهای پیام /  101
1120 کلیک ها  شنبه, 10 شهریور 1397 08:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط