چاپ کردن این صفحه

باید به فکر مردم باشیم /شرایط برای ایجاد شور و نشاط در جامعه مهیا شود

راستین آنلاین:معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس گفت: باید تلاش کنیم تا شرایط برای ایجاد شور و نشاط در جامعه مهیا شود. 

هادی پژوهش جهرمی که صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت در جمع تعدادی از ورزشکاران شهرستان سروستان سخن می‌گفت، با بیان اینکه باید به فکر دغدغه های  مردم باشیم افزود: خوشبختانه در حوزه ورزش و جوانان گام‌های خوبی در سروستان  برداشته شده است. 
وی  با ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط فعلی ورزش در این شهرستان، از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان تمجید کرد و وی را مدیری خلاق و پرتلاش معرفی کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان در طول سه سال گذشته وظیفه خود که  تأمین سخت افزارهای حوزه ورزش است را به خوبی انجام داده است. 
پژوهش در واکنش به دغدغه اهالی ورزش سروستان پیرامون تاخیر در ساخت استخر سروستان، فرماندار و سرپرست اداره ورزش و جوانان سروستان را مسول مستقیم پیگیری احداث این استخر معرفی کرد و افزود:با جانمایی جدید و کارشناسی  انتظار داریم، در آینده ای نزدیک شاهد بهره‌برداری این استخر باشیم. 
وی با تأکید بر سیاست دولت مبنی بر حمایت از بخش خصوصی افزود: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت و حضور بخش خصوصی در ورزش استفاده می‌کنیم. 
معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس  در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نقش سازمان های مردم نهاد در توسعه فعالیت‌های اجتماعی اشاره کرد و با دعوت از جوانان سروستان برای تشکیل و فعال کردن سازمان‌های مردم‌نهاد افزود :این تشکل‌ها می‌توانند بسیاری از فعالیت‌های حوزه ورزش و جوانان را با محوریت مردم برنامه‌ریزی و اجرا کند.
انتهای پیام /  101
1066 کلیک ها  سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 16:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط