چاپ کردن این صفحه

بنیانگذار نخستین دبستان ورزش تجلیل شد

راستین آنلاین:بنیانگذار نخستین دبستان پهلوانی و زورخانه ای کشور توسط معاون وزیر ورزش و جوانان مورد تجلیل قرارگرفت.

در این مراسم که با حضوربا حضور  استاندار استان اصفهان ، استاندار استان یزد ، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی بزرگ هیئت های پهلوانی و زورخانه ای استانها و شهرستانهای سراسر کشور در استان یزد برگزار شد،از علیرضا هوشمند رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای شیراز و موسس و مدیر دبستان غیر دولتی بوستان(اولین دبستان پهلوانی و زورخانه ای کشور) بعنوان متولی برتر فرهنگ پهلوانی در کشور تجلیل شد.

بزرگترین همایش روسای هیئت های پهلوانی و زورخانه ای استانها و شهرستانهای سراسر کشور که با عنوان متولیان پهلوانی در سالن خیام هتل پارسیان صفاییه با حضور شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، زمانی قمی استاندار یزد، مهر علیزاده استاندار اصفهان و رییس فدراسیون بین الملی ورزشهای زورخانه ای، معصومی رادرییس امور فرهنگی، گردشگری و ورزشی سازمان برنامه و بودجه، جوهری رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، سجادی نایب رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، مرادی فر دبیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) برگزار شد.

درحاشیه  برگزاری ویژه برنامه های مختلف در این گردهمایی از علیرضا هوشمند رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان شیراز نیز که در سالهای گذشته اقدام به ایجاد نخستین دبستان پهلوانی و زورخانه ای کشور در شیراز کرده بود با اهدای لوح سپاس به عنوان متولی برتر پهلوانی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است  در این مدرسه پهلوانی و زورخانه ای، دانش آموزان آن ضمن فراگیری دروس عمومی خود اعم از رباضی، علوم، فارسی و ... به صورت تخصصی به ورزش پهلوانی و زورخانه ای پرداخته و از همان دوران کودکی با صفات پهلوانی همچون پیش سلام بودن، کنترل خشم، قدرت نه گفتن و دیگر آموزه های اخلاقی پسندیده آشنا می شوند.

انتهای پیام /  101
1122 کلیک ها  یکشنبه, 13 اسفند 1396 07:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط