چاپ کردن این صفحه

دو بانوی کبدی کار فارس مسافر اردوی تیم ملی شدند

راستین آنلاین:با دعوت از دو ورزشکار جوان فارس به اردوی تیم ملی کبدی ، این استان در اردوی تیم ملی بانوان برای شرکت در مسابقات آسیایی نماینده خواهد داشت.



رئیس هیئت  کبدی  استان فارس ضمن اعلام این خبر گفت: براساس اعلام فدراسیون کبدی ، خانمها سعیده جعفری و راهله نادری  به اردوی تیم ملی بانوان کشور دعوت شدند.

رضایی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بانوان ایران به منظور حضوری قدرتمند در رقابت های آسیایی از روز دوشنبه یک آبان ماه در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز شد و 21 بازیکن منتخب از لیگ های برتر و دسته اول باشگاههای کشور از سوی کادر فنی به این اردو دعوت شدند.

با تصمیم سرمربی هندوستانی تیم ملی کبدی کشور، نفرات تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی پس از اتمام رقابت های لیگ برتر در زنجان که با صعود بانوان استان فارس به مرحله دوم پایان یافت، مشخص شدند، که در این بین نام سعیده جعفری و راحله نادری به عنوان منتخبین از استان فارس به چشم می خورد.

 جعفری و نادری بازیکنان تیم استان فارس در دوره اول مسابقات سوپر لیگ کبدی کشور به اردوی تیم ملی هستند که تاکنون در لیگ برتر نتایج درخشانی کسب کرده اند.

سعیده جعفری بازیکن منتخب از استان فارس در بازیهای 2014 اینچئون کره جنوبی با کسب مقام دوم در جمع بانوان ایرانی حضور داشت. وی در این دوره از مسابقات که هر چهار سال یکبار برگزار می شود تنها مدال آور استان فارس نام گرفت، و در حال حاضر خود را برای شرکت در بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی آماده می کند.

گفتنی است مسابقات قهرمانی کبدی آسیا به میزبانی کشور ایران در استان گلستان برگزار خواهد شد.تیم ملی کبدی ایران در حال حاضر با کسب چندین نشان مختلف یکی از قدرت های به نام آسیا محسوب می شود و با تلاش مضاعف خود، قطعا شاهد اتفاقات بسیار خوب در سطح کشور و  آسیا هستند.

عباس رضایی با بیان این مطلب که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال معرفی استعدادهای ناب کبدی به ورزش کشور هستیم، اظهار داشت: برای آنکه بتوانیم در تیم های مختلف ملی نمایندگان شایسته ای داشته باشیم همواره سعی داریم تا از فرصت های مختلف و مسابقات گوناگون استفاده کنیم و پتانسیل های ورزش فارس را به کشور معرفی کنیم.

وی ادامه داد: یقینا برگزاری اردو های مستمر ، اعزام به مسابقات کشور و  همچنین حضور در مسابقات لیگ برتر سبب شکوفایی هر چه بیشتر استعدادها و پتانسیل های ورزشکاران فارس شده است  که نمونه آن را می‌توان در دعوت دو ورزشکار زن استان به تیم ملی کبدی جوانان به خوبی مشاهده کرد.

رضایی در پایان تصریح کرد: هیات کبدی برای شناسایی استعدادها و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان  برنامه ریزی‌های  مناسبی انجام داده است و خوشبختانه با تلاش مستمری که صورت گرفته تاکنون استعداد های ممتازی در این رشته ورزشی  نیز  کشف شده اند.

رئیس هیئت  کبدی  استان فارس مراحل موفقیت قهرمان را نیازمند مدیریت و حمایت دانست و افزود: قهرمانان کبدی استان فارس تاکنون در اردوهای مختلفی شرکت کرده اند و با حمایت هیات سعی داریم تا تعداد ملی پوشان استان را در رده های مختلف تیم ملی افزایش دهیم.
انتهای پیام /  101
1892 کلیک ها  چهارشنبه, 03 آبان 1396 14:36
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط