چاپ کردن این صفحه

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس:

دوره توانمندسازی سازمان های مردم نهادکشور در شیراز برگزارمی شود

راستین آنلاین علی رضایی بیان کرد:براساس تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری محترم دولت تدبیر و امید در استفاده از سازمان های مردم نهاد و ورود تمام دستگاه ها به حوزه آسیب های اجتماعی، این کارگاه آموزشی هجدهم آبان ماه در محل هتل جهانگردی شیراز آغاز می شود و مدت سه روز ادامه دارد .

وی اضافه کرد: در این دوره 80 سازمان مردم نهاد از سراسر کشور و مسئولان وزارت ورزش و جوانان شرکت دارند و نکات مهم در حوزه آسیب ها اجتماعی توسط استادان دانشگاه تهران و شیرازتدریس خواهد شد .

این مقام مسئول با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد شیرازدرحوزه رفع آسیب های اجتماعی درمحیط های آسیب پذیر و ناامن شیرازعملکرد بسیار موفقی به ویژه در محله سنگ سیاه شیراز داشه اند، گفت:برای رفع اینگونه معضل ها سازمان های مردم نهاد سراسر کشور می توانند از این تجربه استفاده کرد ومحیط های ناامن شهرخود به محیطی امن برای خانواده ها و جوانان تبدیل کنند .

رضایی افزود:درهرحوزه ای که مردم به ویژه جوانان علاقه مند مشارکت داشته اند شاهد موفقیت های خوبی بودیم و باید کارها بدست توانمند مردم اداره شود و از تصدی گری دولت کاسته شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد:آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد، آسیب دیدگی زنان و دختران جوان،چگونگی شبکه سازی و تسهیل گری در بافت های آسیب دیده از جمله مباحثی است که در این دوره آموزش داده می شود و در پایان نیز گواهینامه حضور در این کلاس داده می شود .

رضایی گفت:در برگزاری این دوره شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس همکاری داشته که جای تقدیر دارد./ایرنا

انتهای پیام /  101
8399 کلیک ها  یکشنبه, 16 آبان 1395 15:03
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط