چاپ کردن این صفحه
  • سرپرست هیأت والیبال استان فارس عنوان کرد :

استفاده از ظرفیت های فارس برای رونق والیبال

استفاده از ظرفیت های فارس برای رونق والیبال
   
استفاده از ظرفیت های فارس برای رونق والیبال |||| ||||

 نشست هم اندیشی و بررسى چالش ها و فرصت هاى واليبال استان با حضور سرپرست هیأت والیبال استان فارس ، روسا و سرپرستان هیأت های شهرستان های استان روز چهارشنبه ۲۲شهریور در محل مجموعه ورزشی پوریای ولی برگزار شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: در این نشست راهكارهاى لازم براى پيشرفت و توسعه ورزش واليبال در رده هاى مختلف سنى و رنگكينگ هاى استانى و ملى از مهمترین مباحثى بود كه در جمع والیبالی هاى استان به بحث گذاشته شد .

سرپرست هیأت والیبال استان در ابتدا ضمن قدردانی از حضور روسا در این جلسه گفت: تیم جدید هیئت والیبال در این چند ماه فعالیت خود ، با چالش های فراوانی همراه بوده اما با همدلی و همفکری اعضاء می توانیم مسیر رسیدن به پیشرفت و توسعه واليبال و معرفى صحيح اين رشته ورزشى به خانواده ها و نسل آتى را هموار کنیم.

حسین فرجاد با بیان اینکه طی این مدت کوتاه درصدد برطرف کردن موانع در حوزه والیبال با كمك دانش و تجربه همه جانبه جامعه ورزش بودیم، افزود : تلاش ما بر این است تا با شعار همبستگی و اتحاد گام های مثبتی را برداریم و زیر ساخت های مناسب ، بستر سازی های قوی بخصوص در رعايت كامل موازين آيين نامه اى و برگزاری کارگاه های آموزشی و دوره های تخصصی برای این ورزش را اجرایی کنیم.

رتبه بندی هیأت در کشور / ایجاد ظرفیت در فارس 

وی با اشاره به ارتقاء رتبه هیأت والیبال استان در کشور عنوان کرد : یکی از ملاک ها در رتبه بندی فدراسیون والیبال عملکرد و میزان فعالیت هیأت ها در حوزه های مختلف است.

سرپرست هیأت والیبال با اشاره به نظر فدراسیون در خصوص فعالیت ها،اضافه کرد : فعالیت های مدنظر فدراسیون ازجمله حضور و برگزاری مسابقات لیگ استان ، شهرستان و برگزاری دوره های آموزشی و اعزام تیم به مسابقات کشوری است كه در اين راه با توجه جدى به ورزش پايه اى ،تقويت و پرورش مستعدين اين رشته ورزشى مى توانيم سرمايه هاى استان را پيوسته حفظ و گسترش دهيم.

فرجاد در ادامه مطالب عنوان شده و نقطه نظرات روسای هیأت ها ،اظهار کرد : این نشست برای بررسی وضعیت موجود رشته والیبال برگزار شده است و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم حداقل مسائل مطرح شده را حل و فصل کنیم و با تدوين و اجراى برنامه های کوتاه مدت ، ميان مدت و بلندمدت گامى مهم در ورزش داشته باشیم .

وی در پایان گفت : فارس با وجود پتانسیل بالای خود و ظرفيت هاى چشم گير از جمله جاذبه هاى گردشگرى ، فرهنگى و تاريخى مى تواند نقطه عطفى برای برگزاری رويدادها و مسابقات و گردهمايى هاى ورزشى کشوری، آسیایی و جهانی داشته باشد كه ما در اين راه از هر ظرفيتى اعم از استاندار ، نمايندگان مجلس شوراى اسلامى، مديران عرصه ورزش استانى و كشورى بهره خواهيم گرفت.

گفتنی است در ادامه این نشست در خصوص بودجه بندی هیأت ها ، نبود امکانات مورد نیاز و چالش های موجود نیز صحبت شد و هرکدام از حاضران با نسبت به ارائه پیشنهادات و راه كارهاى خود در رابطه با نوع فعالیت هيات والیبال به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام /  108
264 کلیک ها  چهارشنبه, 22 شهریور 1402 19:19
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 108

موارد مرتبط