چاپ کردن این صفحه

تجویزنسخه صعودبدون بازگشت برای فجرشهیدسپاسی/رخصت طلبیدن رجب زاده از شاه غلام و قاسمپور

تجویزنسخه صعودبدون بازگشت برای فجرشهیدسپاسی/رخصت طلبیدن رجب زاده از شاه غلام و قاسمپور
   
تجویزنسخه صعودبدون بازگشت برای فجرشهیدسپاسی/رخصت طلبیدن رجب زاده از شاه غلام و قاسمپور |||| ||||

  سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی گفت:قول دادن درمورد صعود قبل از شروع لیگ،حرفه ای نیست.

به گزارش راستین آنلاین،مهدی رجب زاده که شامگاه دوشنبه 20تیرماه دریک  نشست خبری در جمع خبرنگاران سخن می گفت،با بیان اینکه تام تلاشش را می کند تا حرف ها و قول هایش برای صعود دوباره تیم فوبال فجرشهیدسپاسی را در زمین به سرانجام برساندافزود:شخصیت تیمم را برای بردن و نباختن شکل می دهم اما قول صعود از الان برای بازیکنانم بار روانی ایجاد می کند.

وی با تاکید براینکه مدیریت تیم، مجموعه سپاه فجر به خصوص سردار بوعلی با نگاهی مثبت به دنبال احقاق حق فجر در فوتبال هستندافزود: یکی از عللی که می‌تواند به عنوان عاملی برای صعود از آن اسم برد توجه به فوتبال پایه و جوانان مستعدی است که در استان و کشور وجود داشته و علاقه وافری به حضور در فجر دارند از این رو باید شرایطی فراهم شود که این جوانان در زمان مناسب به تیم کمک کنند.

رجب زاده با تاکیذ بر لزوم برنامه ریزی برای بهره برداری بهینه ازآکادمی فوتبال و تیم های پایه گفت:این استراتژی می تواند درکنار پشتوانه سازی برای تیم منبع درآمدی خوبی نیز برای باشگاه باشد.

سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی اخلاق را مهم ترین فاکتوروی دربرنامه ریزی های تیمش عنوان کرد افزود: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز دینی بر گردن فوتبال کشور دارد و هرکسی که در این تیم حضور پیدا می‌کند باید دین خود را به این تیم ادا کند این در حالی است که فجر شهید سپاسی شیراز جایگاه ویژه ای برای من داشته و در تلاش هستم تا دین خود را به این تیم که تیمی مردمی و با پشتوانه است ادا کنم.

وی بااشاره به وضعیت تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی در فصل نقل وانتقالات بازیکنان افزود:از تیم فصبل گذشته حدود12 نفر در تیم باقی مانده اند که احتیاج به ریکاوری روحی دارند،اما تااین لحظه باشگاه با هر بازیکنی که مورد نظرکادرفنی بوده است،قراردادامضاء کرده است.

رجب زاده افزود: امسال یک تیم منسجم، منضبط و توانمند هستیم و رقیبی گردن کلفت برای تمامی رقبا تا بتوانیم همواره به عنوان یک مدعی جدی صعود، مطرح باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی دربخش دیگری از صحبت هایش داشتن یک زمین فوتبال خوب در شیراز را حق ورزش این شهر و استان دانست و افزود:حداقل توقع ما این است که برای بازی ها یک زمین صاف دراختیارتیم قرارگیرد.

رجب زاده در پایان با رخصت طلبیدن از غلامحسین پیروانی و یادکردن از مربیان پیشین خودش و تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی نظیرابراهیم قاسمپور،مرحوم پورحیدری و مرحوم یاوری ابرازامیدواری کرد تا با هدلی و اتحاد شاهد صعود بدون بازگشت تیم فجرشهید سپاسی به لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام /  101
619 کلیک ها  سه شنبه, 21 تیر 1401 06:36
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط