تیم کلانتری نمی برد/فجری هاناتوان در خلق موقعیت و پر اشتباه در دفاع

تیم کلانتری نمی برد/فجری هاناتوان در خلق موقعیت و پر اشتباه در دفاع
   
تیم کلانتری نمی برد/فجری هاناتوان در خلق موقعیت و پر اشتباه در دفاع |||| ||||

پیش بینی می شد که امروز فجری ها بازی بسیار سختی درمقابل حریف قدرتمند خود گل گهر سیرجان داشته باشند .

به گزارش راستین آنلاین،اینکه میزبان با توجه به موقعیت خود در جدول و مهره هایی که در اختیار دارد بازی هجومی آغاز کند نیز قابل پیش بینی بود و طبیعی بود که فجرشهیدسپاسی باید اول به فکر دفاع از دورازه خود باشد و سپس به ضد حملات فکر کند .
ولی هر چه از زمان بازی می گذشت سیرجانی ها مسلط تر بر بازی شدند و فجری ها بی برنامه تر نشان میدادند، حملات گسترده  سیرجانی ها از کناره ها و چندین‌سانتر خطرناک از این نواحی به خوبی و با درخشش گلرومدافعان فجری دفع شد، ولی گل گهر تیمی نبود که تنها از یک پلن و روش برای حمله استفاده کند ، عقب نشینی و تجمع بی مورد  هافبک های دفاعی و مدافعان  فجر در روی خط محوطه جریمه خودی باعث می شد که موقعیت های شوت زنی فراوانی  در پشت هیجده قدم به تیم حریف داده شود تا روی همین برنامه ریزی غلط، گل گهر با یک حرکت ترکیبی وشوت زیبا توسط تبریزی به گل اول برسد و مقاومت فجری ها شکسته شود.
نیمه دوم با اینکه فجر نتیجه رو واگذار کرده بود ولی بازهیچ برنامه و تاکتیکی برای حمله و عقب نشاندن تیم گل گهر نداشت .
این تیم بجز دو-سه سانتر بی هدف هیچ دستاوردی در فاز هجومی نداشت، ضمن اینکه درخوشبینانه ترین شرایط تعداد پاس های فجری ها در میانه میدان به عدد چهار هم‌نمی رسید .
فاصله بسیار زیاد بین خطوط فجری ها  باعث می شد تا پاس های آنها به راحتی قطع شود، حتی گل دوم‌ گل گهر در دقایق ابتدایی نیمه دوم  به فجر هم باعث نشد که فجری ها تغییری در شیوه بازی خود داشته باشند و البته این‌گل گهر بود که با انگیزه فراوان ، جنگندگی و تصاحب توپ در میانه میدان و کناره ها، به راحتی از کناره ها و فضاهای خالی بین خطوط فجری ها بهره برد و طراحی حمله می کرد.
شوت زنی های پرشمار سیرجانی ها در نیمه دوم هم نشان می داد که فجری ها در کنترل و ضعف پوشش های خود هم برنامه خاصی ندارند.( طبق آمار رسمی متریکا سیرجانی ها  ۲۱ شوت به سمت دروازه فجر شلیک‌کردند که ۸ شوت آن در چهارچوب دروازه فجری ها بوده است. در مقابل ۲ شوت فجری ها که هیچکدام حتی در  چهار چوب دروازه حریف هم قرار نگرفته بود.
اگر درخشش و تسلط گلر فجری ها نبود شاید تعداد گل های سیرجانی ها افزایش هم پیدا می کرد. فاصله بسیار زیاد بین هافبک ها و مهاجم های فجر هم دلیلی بر کم‌اثر بودن این‌تیم در فازهجومی بود. بی شک امروز یکی از ضعیف ترین های بازی های فجر را ازلحاظ تعداد پاس ، ایجاد موقعیت و دفاع تیمی شاهد بودیم و مهره های جدید هم کیفیتی بهتر از بازیکنان نیم فصل اول ارائه نکردند ، با این حال  ناهماهنگی بازیکنان جدید و نبود یکی دومهره دیگر دلیل اصلی این بازی ضعیف فجری ها نبود، به نظرمی رسداگراین تیم به دنبال بقاء در لیگ برتر است ،باید با تمرین های تاکتیکی بهتروافزایش اعتماد بنفس بیشتر بازیکنانش در ادامه لیگ ظاهر شود.
انتهای پیام /  محمدرضاجوکار
653 کلیک ها  یکشنبه, 24 بهمن 1400 21:35
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

1 نظر

  • امید یکشنبه, 24 بهمن 1400 22:00 ارسال شده توسط امید

    جالب اینجاست که جناب کلانتری معتقدن تیمشون بد بازی نکرد توی این بازی. اگر این بازی بد نبوده، خدا به داد روزی برسه که این تیم بد بازی کنه. چه شود!!!!

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا