چاپ کردن این صفحه

در سومین روز از هفته دولت 68 پروژه ورزشی در فارس افتتاح شد

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که به مناسبت هفته دولت تعداد 68 پروژه زیرساختی ورزشی در این استان افتتاح خواهد شد.

حیدرعلی کامیاب دوشنبه 4 شهریور در مراسم بهره برداری از پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های فیروزآباد و کوار که با حضور استاندار فارس و معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: در هفته دولت 68 پروژه با 78 میلیارد تومان اعتبار در فارس افتتاح میشود.

کامیاب با بیان اینکه امروز با حمایت وزارت ورزش و جوانان و همراهی مدیران ارشد استان و فرمانداران شهرستان‌های فارس، شاهد رشد چشمگیری در زمینه فضای ورزشی هستیم، وعده داد که در هفته تربیت بدنی و دهه فجر امسال نیز شمار قابل توجهی پروژه ورزشی در این استان افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ضمن عذرخواهی از مردم بایگان شهرستان فیروزآباد به دلیل تاخیر در تکمیل پروژه سالن ورزشی چند منظوره این روستا، گفت: سالن ورزشی این روستا سال 91 کلنگ خورد اما تکمیل آن تاکنون به طول انجامید.

او اضافه کرد: امیدواریم در هفته تربیت بدنی و دهه فجر نیز شاهد بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی و حداقل یک سالن ورزشی چند منظوره در شهرستان فیروزآباد باشیم.

کامیاب یکی از مطالبات به حق مردم استان فارس را حضور یک تیم در رقابتهای لیگ برتر فوتبال دانست و گفت: با پیگیری نماینده محترم شهرستان در مجلس، دستور واگذاری امتیاز یک تیم فوتبال برای فیروزآباد از سوی وزیر محترم ورزش صادر شده است.

بیش از 6 پروژه ورزشی در شهرستان‌های کوار و فیروزآباد، در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار فارس و معاون وزارت ورزش افتتاح شد.

انتهای پیام /  101
974 کلیک ها  سه شنبه, 05 شهریور 1398 10:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط