چاپ کردن این صفحه

در ارزیابی‌های وزارت ورزش و جوانان‌؛فارس رتبه نخست کشور را کسب کرد

راستین آنلاین: در ارزیابی‌های وزارت ورزش و جوانان از عملکرد 9 ماهه ادارات کل ورزش و جوانان کشور، استان فارس توانست رتبه نخست در میان استان‌های درجه‌یک کشور از آن خود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه نشست دوروزه مدیران کل ورزش و جوانان کشور با وزیر و معاونین این وزارتخانه ضمن تائید این خبر گفت: در این نشست ضمن بررسی نحو عملکرد ادارات کل استان‌ها و تجزیه‌وتحلیل نقاط قوت و ضعف عملکرد سال 96 در خصوص برنامه‌ریزی جهت افزایش راندمان کار در سال 97 بحث و گفتگو شد.

حیدر علی کامیاب یکی از موارد مهم موردبحث در این نشست را توجه به بحث ورزش همگانی عنوان کرد و افزود: باتوجه‌به سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان، نیازمند به توجه بیشتر به ورزش همگانی هستیم.

وی میزان مشارکت شهروندان در فعالیت‌های حوزه همگانی ورزش را به‌صورت میانگین 21 درصد عنوان کرد و افزود: با توجه تنوع نوع و تعداد برنامه‌های ورزش همگانی می‌توان امیدوار بود که با یک برنامه‌ریزی فراگیر در استان شاهد افزایش نسبت این مشارکت به‌کل جمعیت استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه به برگزاری پیاده‌روی بزرگ شیراز در روز 18 اسفند نیز اشاره کردوبا دعوت از عموم شهروندان شیرازی برای شرکت در این پیاده‌روی گفت: به دنبال آن هستیم تا با افزایش برنامه‌های همگانی ورزش، میزان مشارکت مردم فارس در ورزش همگانی را براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در برنامه ششم توسعه به 30 درصد برسانیم.

 

انتهای پیام /  101
1184 کلیک ها  یکشنبه, 13 اسفند 1396 17:17
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط