در ارزیابی‌های وزارت ورزش و جوانان‌؛فارس رتبه نخست کشور را کسب کرد

راستین آنلاین: در ارزیابی‌های وزارت ورزش و جوانان از عملکرد 9 ماهه ادارات کل ورزش و جوانان کشور، استان فارس توانست رتبه نخست در میان استان‌های درجه‌یک کشور از آن خود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه نشست دوروزه مدیران کل ورزش و جوانان کشور با وزیر و معاونین این وزارتخانه ضمن تائید این خبر گفت: در این نشست ضمن بررسی نحو عملکرد ادارات کل استان‌ها و تجزیه‌وتحلیل نقاط قوت و ضعف عملکرد سال 96 در خصوص برنامه‌ریزی جهت افزایش راندمان کار در سال 97 بحث و گفتگو شد.

حیدر علی کامیاب یکی از موارد مهم موردبحث در این نشست را توجه به بحث ورزش همگانی عنوان کرد و افزود: باتوجه‌به سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان، نیازمند به توجه بیشتر به ورزش همگانی هستیم.

وی میزان مشارکت شهروندان در فعالیت‌های حوزه همگانی ورزش را به‌صورت میانگین 21 درصد عنوان کرد و افزود: با توجه تنوع نوع و تعداد برنامه‌های ورزش همگانی می‌توان امیدوار بود که با یک برنامه‌ریزی فراگیر در استان شاهد افزایش نسبت این مشارکت به‌کل جمعیت استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه به برگزاری پیاده‌روی بزرگ شیراز در روز 18 اسفند نیز اشاره کردوبا دعوت از عموم شهروندان شیرازی برای شرکت در این پیاده‌روی گفت: به دنبال آن هستیم تا با افزایش برنامه‌های همگانی ورزش، میزان مشارکت مردم فارس در ورزش همگانی را براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در برنامه ششم توسعه به 30 درصد برسانیم.

 

انتهای پیام /  101
1181 کلیک ها  یکشنبه, 13 اسفند 1396 17:17
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا