چاپ کردن این صفحه

اماکن ورزشی باید درشأن ورزشکاران فارس باشد

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: اماکن ورزشی این استان باید درشأن ورزشکاران فارس باشد.



حیدر علی کامیاب که عصر یکشنبه هشتم خرداد درمراسم افتتاح سالن بازسازی شده ژیمناستیک و افتتاح سالن تازه ساخته شده وزنه برداری استان سخن می گفت،جایگاه ورزشکاران فارسی این دو رشته در تیم های ملی را جایگاهی رفیع ارزیابی کرد و گفت:هم ژیمناستیک و هم وزنه برداری از رشته های پرامید ما برای کسب مدال در مسابقات آُسیایی جاکارتا هستند.

وی توجه همزمان به ورزش همگانی و قهرمانی را از سیاست های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس عنوان کرد و افزود:ما به هیچ وجه توجه اداره کل ورزش و زیرمجموعه های آن را تنها به یک بعدهمگانی و یا قهرمانی ورزش معطوف نکرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در عین حال توجه به ورزش قهرمانی را یکی از ماموریتهای محوری اداره کل ورزش جوانان این استان برشمرد و افزود:با  در اختیار گذاشتن زیرساختهای مناسب به هیات های ورزشی  به دنبال درخشش ورزشکاران استان فارس در مسابقات بین المللی، آسیائی، جهانی و المپیک هستیم.

کامیاب هیات های ورزشی را یار و یاور اداره کل ورزش و جوانان دانست و گفت: برنامه ریزی دقیق ، سیاستگذاری منطقی ، اجرا و نظارت علمی هیات های ورزشی می تواند ورزش فارس را به سمت قله در رشته های مختلف سوق دهد.

دراین مراسم که ساسان مبینی مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس و تنی چند از مدیران و پیشکسوتان ورزش استان نیز حضور داشتند سالن اختصاصی هیات ژیمناستیک(استاد اعظمی) که با اعتبار300 میلیون تومان بازسازی شده  و همچنین سالن اختصاصی وزنه برداری که با اعتبار600 میلیون تومان احداث شده است افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.
انتهای پیام /  101
1313 کلیک ها  سه شنبه, 09 خرداد 1396 12:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط