اماکن ورزشی باید درشأن ورزشکاران فارس باشد

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: اماکن ورزشی این استان باید درشأن ورزشکاران فارس باشد.



حیدر علی کامیاب که عصر یکشنبه هشتم خرداد درمراسم افتتاح سالن بازسازی شده ژیمناستیک و افتتاح سالن تازه ساخته شده وزنه برداری استان سخن می گفت،جایگاه ورزشکاران فارسی این دو رشته در تیم های ملی را جایگاهی رفیع ارزیابی کرد و گفت:هم ژیمناستیک و هم وزنه برداری از رشته های پرامید ما برای کسب مدال در مسابقات آُسیایی جاکارتا هستند.

وی توجه همزمان به ورزش همگانی و قهرمانی را از سیاست های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس عنوان کرد و افزود:ما به هیچ وجه توجه اداره کل ورزش و زیرمجموعه های آن را تنها به یک بعدهمگانی و یا قهرمانی ورزش معطوف نکرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در عین حال توجه به ورزش قهرمانی را یکی از ماموریتهای محوری اداره کل ورزش جوانان این استان برشمرد و افزود:با  در اختیار گذاشتن زیرساختهای مناسب به هیات های ورزشی  به دنبال درخشش ورزشکاران استان فارس در مسابقات بین المللی، آسیائی، جهانی و المپیک هستیم.

کامیاب هیات های ورزشی را یار و یاور اداره کل ورزش و جوانان دانست و گفت: برنامه ریزی دقیق ، سیاستگذاری منطقی ، اجرا و نظارت علمی هیات های ورزشی می تواند ورزش فارس را به سمت قله در رشته های مختلف سوق دهد.

دراین مراسم که ساسان مبینی مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس و تنی چند از مدیران و پیشکسوتان ورزش استان نیز حضور داشتند سالن اختصاصی هیات ژیمناستیک(استاد اعظمی) که با اعتبار300 میلیون تومان بازسازی شده  و همچنین سالن اختصاصی وزنه برداری که با اعتبار600 میلیون تومان احداث شده است افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.
انتهای پیام /  101
1308 کلیک ها  سه شنبه, 09 خرداد 1396 12:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا