چاپ کردن این صفحه

نشست مشترک مربیان شهرستان کازرون و سرپرست هیات کاراته استان فارس برگزار شد

راستین آنلاین:نشست مشترک مربیان  شهرستان کازرون و سرپرست هیات کاراته استان فارس در این شهرستان برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس،درابتدای این نشست مشترک رئیس هیات کاراته شهرستان کازرون گزارشی از عملکرد و برنامه های سال 95 هیات کاراته شهرستان کازرون را ارائه کرد در ادامه مربیان حاضر در جلسه به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند .

شاه کلید موفقیت کاراته وحدت و همدلی است


در ادامه سرپرست هیات کاراته استان فارس ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله ظهرابی  و فعالیت های هیات کاراته کازرون نکاتی درخصوص موضوعات مختلف را بیان کرد.

محمدجواد شلتوک کار اجرای برنامه های هدف دار و کارشناسی شده را از اولویت های اصلی کاراته فارس دانسته وگفت: کاراته فارس زمانی می تواند به رشد واقعی برسد که هدفدار و با استفاده از کار کارشناسی و با تکیه بر حمایت ها و استفاده از دانش روز و رایزنی های لازم با مسئولین امر ، حرکت کند .

وی همچنین با اشاره به اینکه هیات کاراته استان نگاه جناحی و یا سبکی ندارد اما از سبک هایی که در چارچوب قانون و در جهت رشد کاراته فارس تلاش میکنند حمایت خواهد کرد .

سرپرست هیات کاراته استان فارس با بیان اینکه شاه کلید موفقیت کاراته وحدت و همدلی همه مربیان و پیشکسوتان است گفت:باید نگاه اقتصادی از کاراته برداشته و اخلاق دراین  ورزش بیش از پیش نهادینه شود .
انتهای پیام /  101
2193 کلیک ها  چهارشنبه, 25 اسفند 1395 11:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط