نشست مشترک مربیان شهرستان کازرون و سرپرست هیات کاراته استان فارس برگزار شد

راستین آنلاین:نشست مشترک مربیان  شهرستان کازرون و سرپرست هیات کاراته استان فارس در این شهرستان برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس،درابتدای این نشست مشترک رئیس هیات کاراته شهرستان کازرون گزارشی از عملکرد و برنامه های سال 95 هیات کاراته شهرستان کازرون را ارائه کرد در ادامه مربیان حاضر در جلسه به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند .

شاه کلید موفقیت کاراته وحدت و همدلی است


در ادامه سرپرست هیات کاراته استان فارس ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله ظهرابی  و فعالیت های هیات کاراته کازرون نکاتی درخصوص موضوعات مختلف را بیان کرد.

محمدجواد شلتوک کار اجرای برنامه های هدف دار و کارشناسی شده را از اولویت های اصلی کاراته فارس دانسته وگفت: کاراته فارس زمانی می تواند به رشد واقعی برسد که هدفدار و با استفاده از کار کارشناسی و با تکیه بر حمایت ها و استفاده از دانش روز و رایزنی های لازم با مسئولین امر ، حرکت کند .

وی همچنین با اشاره به اینکه هیات کاراته استان نگاه جناحی و یا سبکی ندارد اما از سبک هایی که در چارچوب قانون و در جهت رشد کاراته فارس تلاش میکنند حمایت خواهد کرد .

سرپرست هیات کاراته استان فارس با بیان اینکه شاه کلید موفقیت کاراته وحدت و همدلی همه مربیان و پیشکسوتان است گفت:باید نگاه اقتصادی از کاراته برداشته و اخلاق دراین  ورزش بیش از پیش نهادینه شود .
انتهای پیام /  101
2189 کلیک ها  چهارشنبه, 25 اسفند 1395 11:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا