چاپ کردن این صفحه

حمایت از قهرمانان و نخبگان ورزشی ساماندهی می شود

راستین آنلاین:مدیر موسسه حمایت از قهرمانان و جوانان فارس گفت: ساماندهی و حمایت از قهرمانان و نخبگان ورزشی رسالت نخست این موسسه است.



مهدی جعفری با بیان اینکه این موسسه با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس درازابتدای سال 1395راه اندازی و ثبت گردیده افزود:سازماندهی و حمایت از قهرمانان ورزشی و نخبگان فارس  در حوزه  مشکلات مالی قهرمانان و نخبگان  ، اعزام هاو همچنین معرفی به بانک ها جهت  دریافت   تسهیلات و کمک هزینه ازدواج ، اشتغال ، مسکن  وادامه تحصیل وبرگزاری آیین های تجلیل و.. از اهداف این راه اندازی موسسه است.

وی با اشاره به اینکه  براساس اساسنامه این موسسه  قهرمانان کشوری فعال و دعوت شده به اردوهای تیم ملی ، قهرمانان آسیا جهانی ،المپیک و جوانان نخبه   و سمن های دارای مجوز ،همچنین داوران ملی و مربیان ممتاز مورد حمایت می توانند از خدمات این موسسه بهره مند شوند افزود:افراد حائز شرایط عضویت در این موسسه برای بهره مندی ازمزایای آن می بایست به سایت این موسسه (www.farsatsh.com)مراجعه و پس از ارسال مدارک و تکمیل اطلاعات ثبت نام کنند.

جعفری تدبیر اندیشیده شده برای راه اندازی کردن این موسسه را نشان از اهمیت مسائل رفاهی ورزشکاران دانست و با تقدیر از حمایت  های مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از موسسه حمایت از قهرمانان و جوانان فارس خواستار حمایت دیگر نهادهای استان نظیر شوراهای اسلامی شهر و روستا از این موسسه شد و گفت: با استفاده از قابلیت های موسسه  می توان فعالیت های آن را گسترش داد و با تعریف درآمد های پایدار برای آن  دغدغه های موجود برای ارائه خدمت به اعضای موسسه را مرتفع ساخت.
انتهای پیام /  101
1712 کلیک ها  چهارشنبه, 29 دی 1395 11:34
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط