چاپ کردن این صفحه

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

بهمن گلباری نژادیک مدال ابدی را ازمردم قدرشناس فارس دریافت کرد

راستین آنلاین-حیدرعلی کامیاب که عصر امروزشنبه در در مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان سخن می گفت،برنامه ریزی، تعریف استراتژی و هدف گذاری را عامل موفقیت در ورزش فارس دانست  گفت:یکی از دلایل ناکامی های ورزش دردولت قبل این بود که درطول حدود4 سال اداره ورزش و جوانان استان فارس 6 مدیرکل به خود دید.

وی برنامه ریزی برای افزایش تعدادورزشکاران استان فارس استراتژی و افزایش شانس کسب مدال دررقابت های  آسیایی 2018راهدف اداره کل ورزش و جوانان استان فارس عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف گروهی از نخبگان و کارشناسان در حال بررسی و معرفی قهرمانان استان برای حضور در رقابت های آسیایی ۲۰۱۸ هستند .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس دربخش دیگری ازصحبت هایش با اشاره به عملکرد قابل قبول ورزشکاران فارس در ریو گفت: با هماهنگی های انجام شده یک قطعه زمین به قهرمانان مختلف استان فارس اهدا خواهد شد.

کامیاب افزود:قطعه زمینی در شمال غرب شیراز تهیه شده که متناسب با نوع قهرمانی و مدال آوری ورزشکاران استان به آنها اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: البته به مدال آوران پارالمپیک به طور ویژه زمین اهدا می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه تمامی تلاش ما رفع مشکلات قهرمانان ورزش استان است، گفت: صندوق حمایت از ورزشکاران راه اندازی شده و توانسته ایم قدم های موثری را در این راستا برداریم که امیدوارم با هماهنگی و مشارکت دستگاه های دیگر بتوانیم این کار را توسعه دهیم.

انتهای پیام /  101
1570 کلیک ها  شنبه, 03 مهر 1395 20:19
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط