مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

بهمن گلباری نژادیک مدال ابدی را ازمردم قدرشناس فارس دریافت کرد

راستین آنلاین-حیدرعلی کامیاب که عصر امروزشنبه در در مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان سخن می گفت،برنامه ریزی، تعریف استراتژی و هدف گذاری را عامل موفقیت در ورزش فارس دانست  گفت:یکی از دلایل ناکامی های ورزش دردولت قبل این بود که درطول حدود4 سال اداره ورزش و جوانان استان فارس 6 مدیرکل به خود دید.

وی برنامه ریزی برای افزایش تعدادورزشکاران استان فارس استراتژی و افزایش شانس کسب مدال دررقابت های  آسیایی 2018راهدف اداره کل ورزش و جوانان استان فارس عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف گروهی از نخبگان و کارشناسان در حال بررسی و معرفی قهرمانان استان برای حضور در رقابت های آسیایی ۲۰۱۸ هستند .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس دربخش دیگری ازصحبت هایش با اشاره به عملکرد قابل قبول ورزشکاران فارس در ریو گفت: با هماهنگی های انجام شده یک قطعه زمین به قهرمانان مختلف استان فارس اهدا خواهد شد.

کامیاب افزود:قطعه زمینی در شمال غرب شیراز تهیه شده که متناسب با نوع قهرمانی و مدال آوری ورزشکاران استان به آنها اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: البته به مدال آوران پارالمپیک به طور ویژه زمین اهدا می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه تمامی تلاش ما رفع مشکلات قهرمانان ورزش استان است، گفت: صندوق حمایت از ورزشکاران راه اندازی شده و توانسته ایم قدم های موثری را در این راستا برداریم که امیدوارم با هماهنگی و مشارکت دستگاه های دیگر بتوانیم این کار را توسعه دهیم.

انتهای پیام /  101
1567 کلیک ها  شنبه, 03 مهر 1395 20:19
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا