•  افسانه خواست خدایی رییس کمیسیون برنامه ،بودجه امور حقوقی و املاک :

پرداخت کمک هزینه رفاهی به کارکنان بخش خصوصی و رانندگان استیجاری شهرداری در راستای اجرای عدالت

رئیس کمیسیون برنامه ،بودجه ،امور حقوقی و املاک شورای ششم از تصویب کمک هزینه رفاهی به رانندگان استیجاری و پرسنل بخش خصوصی شاغل در شهرداری شیراز همانند نیروهای رسمی در یکصد و سی و سومین جلسه صحن علنی شورا خبر داد .


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :افسانه خواست خدایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی بیان کرد ،در راستای اجرای عدالت در میان کارمندان شهرداری در کمیسیون برنامه و بودجه موضوع کمک هزینه رفاهی کارکنان بخش خصوصی و رانندگان استیجاری مشابه کارمندان رسمی مطرح،مورد رسیدگی و به تصویب کمیسیون برنامه و بودجه رسید و در نهایت مورد تصویب نهایی در صحن علنی شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

خواست خدایی عضو هئیت رئیسه شورای شهر شیراز افزود : بر طبق این مصوبه به شهرداری شیراز اجازه داده می شود در صورت امکان تخصیص اعتبار براساس ضوابط و مقرارت قانونی نسبت به پرداخت کمک هزینه رفاهی به شرکت های تامین نیروی طرف قرار داد با شهرداری و رانندگان استیجاری جهت پرداخت به مبلغ بیست میلیون ریال به ازای هر نفر و به صورت ماهانه از ردیف اعتباری مربوطه از ابتدای سال جاری اقدام نماید.
دکتر خواست خدایی ضمن اشاره به اینکه رانندگان استیجاری از نیروهای زحمتکش و خدوم شهرداری هستند افزود نباید تفاوتی میان پرداخت کمک هزینه رفاهی بین رانندگان استیجاری ،نیروهای شرکتی و رسمی وجود داشته باشد و این موضوع مورد توجه و تاکید در کمیسیون برنامه و بودجه و شورا نیز قرار گرفته است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد : فراهم نمودن زمینه برای ارائه تسهیلات رفاهی به منظور ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری کارکنان رسمی ،شرکتی و رانندگان استیجاری مدنظر مدیریت شهری و شورا قرار دارد که با تصویب این مصوبه قطعا گامی در این راستا خواهیم برداشت .
این مصوبه ضمن تصویب در یکصدوسی سومین جلسه صحن علنی شورا جهت تایید نهایی به فرمانداری محترم ارسال گردید .

انتهای پیام /  108
100 کلیک ها  دوشنبه, 08 آبان 1402 08:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا