نصب سه هزار و ۵۰۰ متر بنر ویژه شهادت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

 شهردار شیراز گفت :حدود سه هزار و ۵۰۰ متر بنر ویژه شهادت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نصب و همچنین ۲۵ هزار پوستر پیرامون این موضوع توسط شهرداری شیراز تهیه و توزیع شد.

به گزارش راستین آنلاین محمدحسن اسدی، امروز شنبه (14 آبان) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس که در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: باغ «مهربانو» در 2 و نیم هکتار نزدیک به پیاده راه سلامت به بهره برداری می رسد که مخصوص بانوان است.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه هر سازمانی در هر بخشی باید سهم خود را ایفا کند، اضافه کرد: حدود سه هزار و 500 متر بنر ویژه شهادت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نصب و همچنین 25 هزار پوستر پیرامون این موضوع توسط شهرداری شیراز تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به سیستم جایگاه و سیستم صوتی در حرم مطهر و شهر توسط شهرداری راه اندازی شد، تاکید کرد: در آن روز فقط پنج میلیارد تومان هزینه کردیم.

اسدی با یادآوری این مطلب که در هفت ماه گذشته حوزه معاونت فرهنگی 50 میلیارد تومان هزینه کرده است، اضافه کرد: ستادی تشکیل شود که همه نهادهای فرهنگی پای کار بیایند و در مسیر تشییع شهدا یک سری ادارات و بانک ها هستند که یک پرچم سیاه هم نزدند.

مصطفی مشفقیان هم گفت: طرح جامع سیستم جامع هوشمند شیراز یکسال بوده که در دستور کار شهرداری شیراز است و مناقصه برگزار شد و شرکت مربوطه حاضر نشد که اعلام کردند متوجه نشدند، دوباره مناقصه ارائه کردیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اضافه کرد: این سیستم جامع هوشمند صوتی شیراز کارکردهایی نظیر پدافند غیر عامل هم دارد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
321 کلیک ها  شنبه, 14 آبان 1401 12:32
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا