مربیان بسیجی در جهاد کشاورزی جذب می‌شوند

مربیان بسیجی در جهاد کشاورزی جذب می‌شوند
   
مربیان بسیجی در جهاد کشاورزی جذب می‌شوند |||| ||||

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه رویکردمان این است که فضای پیر و خسته بخش کشاورزی را جوان کنیم، گفت: در این راستا موضوع جذب مربیان بسیجی طرح جهش تولید، در جهاد کشاورزی در این کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 
محمدجواد عسکری در در آیین آغازین "رزمایش هوشمند سازی کشاورزی و اعزام کلینیک‌های دامپزشکی" بیان کرد: باورمان بر این است که جوانان امروز ما می‌توانند در جنگ اقتصادی که با اولویت مسائل بخش کشاورزی است، ورود کنند.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، او تاکید کرد: جوانان بسیجی می‌توانند در راستای منافع کشور، مردم و امنیت غذایی کشور حرکت کنند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای با اشاره به اینکه جوانان ما بدون اینکه در هیچ دانشگاه کلاسیک نظامی آموزش دیده باشند، جنگ را مدیریت و دشمن را حیرت زده کردند، اظهار کرد: تاکیدمان بر این است که فارس را به جایگاه اصلی خود در بخش کشاورزی برسانیم و تلفیقی از صنعت و بخش کشاورزی ایجاد کنیم.
 
عسکری ادامه داد: در حوزه مراکز جهاد کشاورزی میز و صندلی نباید معنا داشته باشد؛ باید کارشناس برود در زمین کنار کشاورز دغدغه‌ها و گرفتاری‌های کشاورز و توزیع به موقع نهاده‌های بخش کشاورزی را فضا سازی کند تا به یک تولید مطلوب در حوزه‌های مختلف دست پیدا کرده و بتوانیم بازار صادرات را فضا سازی و تصاحب کنیم.
 
به عقیده او، اگر امروز بخواهیم نگاه به غرب داشته باشیم اتفاقی نخواهد افتاد لذا حتما باید مدیریت جهادی و نگاه انقلابی بیاید پای کار و فضا شکل بگیرد.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در منطقه از معدود کشورهایی هستیم که از نظر تنوع اقلیمی یک فضای منحصر به فردی داریم، اضافه کرد: کشاورزی محور توسعه است و امنیت غذایی بسیار مهم تر و گره خورده به امنیت ملی، اگر امروز در حوزه امنیت غذایی توجهی به ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها نشود حتماً آسیب پذیری جدی خواهد بود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
663 کلیک ها  سه شنبه, 06 مهر 1400 09:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا