زنگ خطر موج چهارم کرونا در فارس /اگر مجبور شویم ناوگان حمل و نقل عمومی را تعطیل خواهیم کرد

زنگ خطر موج چهارم کرونا در فارس /اگر مجبور شویم ناوگان حمل و نقل عمومی را تعطیل خواهیم کرد
   
زنگ خطر موج چهارم کرونا در فارس /اگر مجبور شویم ناوگان حمل و نقل عمومی را تعطیل خواهیم کرد |||| ||||

جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه موج چهارم کرونا در فارس زنگ خطری برای مردم است، گفت: اگر مجبور شویم ناوگان حمل و نقل عمومی را تعطیل خواهیم کرد. 

 
به گزارش راستین آنلاین، عبدالرضا قاسم پور افزود :تمامی مشاغل ها در شهرهای قرمز استان فارس باید تعطیل شوند، اما در شهرهای نارنجی و زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند.
 
او با اشاره به اینکه تا کنون تصمیمی برای تعطیلی ناوگان حمل و نقل ، اتوبوسرانی و مترو اتخاذ نشده است، افزود: با بررسی تمامی جوانب و موج چهارم کرونا اگر مجبور شویم قطعا طبق روال گذشته، برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامتی مردم ناوگان حمل و نقل عمومی را تعطیل خواهیم کرد.
 
قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین  با بیان اینکه اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، مجبور خواهیم بود تصمیمات سخت تری را بگیریم بیان کرد :تشدید نظارت ها به صورت جدی تر بر روی تمامی مشاغل انجام می‌شود. 
 
او همچنین در رابطه با تعطیلی مشاغل گروه ۲،عنوان کرد : پاساژ های سرباز و سربسته، بازارهای سرپوشیده مراکز خرید و فروش و بازارهای روز و محلی در وضعیت قرمز باید تعطیل شوند. 
 
همچنین به شهرداری و ادارات متولی و مرتبط اعلام کردیم ، در صورت فعالیت غیر ضروری اقدام به تعطیلی اصناف کنند. 
 
جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه همچنان ممنوعیت تردد شبانه و بین شهری برقرار است، اضافه کرد: با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهد شد.
 
او ضمن اینکه ۸۰ درصد بازدید از اماکن گردشگری در سال جاری کاهش داشته تصریح کرد: تاکنون تصمیمی برای تعطیلی مراکز گردشگری نداشته ایم و با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان می توانند به فعالیت خود ادامه دهند. 
 
قاسم پور ضمن این که آرایشگاه ها جز مشاغل گروه 2 هستند، باید تعطیل شوند، گفت: مراکز اقامتی ، هتل ها، مهمانپذیر ها و مشاغل مشابه در هر رنگ بندی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
 
گفتنی است مراکز تهیه و تولید مواد غذایی که شامل ( گروه های غذایی سرد، گرم ، نوشیدنی ، بستنی فروشی ها، خشکبار و شیرینی ) می شوند، در وضعیت قرمز به صورت بیرون بر می توانند فعالیت کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
629 کلیک ها  سه شنبه, 17 فروردين 1400 16:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا