چاپ کردن این صفحه

شرکت مخابرات ایران رتبه برتر را در پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» کسب کرد

شرکت مخابرات ایران رتبه برتر را در پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» کسب کرد
   
شرکت مخابرات ایران رتبه برتر را در پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» کسب کرد |||| ||||

شرکت مخابرات ایران در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی "در بخش پژوهش و انتشارات " رتبه برتر را کسب کرد .


به گزارش راستین آنلاین  همزمان با "روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی" در سال 1400، پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» با موضوع "نسل چهارم روابط‌عمومی، داستان‌سرایی، ابرنیروی روابط‌عمومی" 23 خرداد 1400برگزار ‌شد.

بر اسا س این خبر، قدرت داستان‌سرایی در روابط‌عمومی، استراتژی داستان‌سرایی در عصر دیجیتال، داستان‌سرایی بصری در روابط‌عمومی، داستان‌سرایی؛ روندهای آینده در روابط‌عمومی و نحوه استفاده از داستان‌سرایی به عنوان ابزار روابط‌عمومی از جمله محورهای این رخداد می باشد.

این خبر می افزاید ، این جشنواره به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه‌ روابط‌عمومی و نهادینه‌کردن ارتقاء و بهبود عملکرد واحدهای روابط‌عمومی در سطوح مختلف: پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی ، ارتباطات درون‌سازمانی ، ارتباطات رسانه‌ای ، ارتباطات مردمی ، ارتباطات دیجیتالی ، ارتباطات دیداری/ شنیداری ، ارتباطات بصری ، انتشارات ، تبلیغات ، مسئولیت اجتماعی ، داستانسرایی ، اقدامات کرونایی واقدامات خلاقانه برگزار‌شد.

انتشار ویژه‌نامه با موضوع "داستان‌سرایی" ، انتشار و رونمایی چهار کتاب‌ جدید روابط‌عمومی و برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران از جمله برنامه های پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی»بود .

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
168 کلیک ها  دوشنبه, 24 خرداد 1400 09:02
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

موارد مرتبط