چاپ کردن این صفحه

آیا فرمان بسته شدن چمدان کلانتری صادر می شود؟

آیا فرمان بسته شدن چمدان کلانتری صادر می شود؟
   
آیا فرمان بسته شدن چمدان کلانتری صادر می شود؟ |||| ||||

هفته اول از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشوردرحالی آغاز شد که فجرشهید سپاسی شیراز باز هم نتوانست در کسب امتیاز کامل یک بازی خانگی موفق عمل کند.

به گزارش راستین آنلاین،این تیم که حالا با 13 امتیاز از 16 بازی درجایگاه چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر قرارگرفته خطر سقوط به دسته پایین تررا بیش از هر زمانی احساس می کند.خطری که به نظر    می رسد، مدیرعامل این باشگاه نیزپس از هفته ها سکوت آن را لمس کرده و انتقاد از سرمربی تیمش را به فضای رسانه ای کشانده است.
میانگین کمتر از یک امتیاز برای هر بازی
کسب 13 امتیاز از 16 بازی یعنی میانگین 81 صدم امتیاز از هر بازی ! میانگین امتیازی ناامید کننده که نشان می دهد فجر شهید سپاسی نتوانسته است کمربند خود را برای ماندن در لیگ برتر سفت کند.
با این حال سرمربی این تیم در حالیکه هنوزهم اعتقاد دارد روند حرکتی تیمش رو به رشد است ،بهانه عدم توانایی بازیکنانش را به ایرادگرفتن دائمی اش از زمین بازی اضافه کرد و پس از بازی بانساجی مازندران گفت: «وقتی بازیکنم می‌گوید نمی‌توانم بازی کنم، چه کار باید بکنم؟!»
علی کلانتری درحالی سعی داشت از دست دادن 2 امتیاز خانگی در این دیداررا با این جمله  که «ما یکی دو دقیقه به پایان بازی گل خوردیم.»کم رنگ کند که گویی فراموش کرده بود، تیمش  در دیدار با استقلال تهران دردقایق اضافه نیمه دوم و آنهم به دلیل لغزنده بودن زمین توانست یک امتیاز ازبازی با استقلال تهران دشت کند!
سرمربی تیم فجردرادامه علت نتیجه نگرفتن تیمش را تلویحا نداشتن بازیکن با کیفیت عنوان کرد و افزود:«من هم دوست دارم بازیکنانم چپ و راست حمله کنند، ولی باید شرایط مهیا باشد.»
سکوت فلاح شکست
شاید همین بهانه ها کافی بود تا مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی سکوت چند هفته ای اش را بشکند و در موضع گیری انتقادی درقبال علی کلانتری بگوید:« کلانتری باید نسبت به عملکرد ضعیف تیمش در هیات مدیره پاسخگو باشد.»
رسول فلاح که تا پیش از این ترجیح می داد با عدم انتقاد علنی از سرمربی تیمش آرامش ظاهری این تیم را برهم نزد گویی کاسه صبرش لبریزشده و پس از بازی با نساجی مازندران با بیان اینکه تمامی خواسته‌های سرمربی تیم را فراهم کردیم افزود: «تمامی خواسته‌های سرمربی تیم اعم از بازیکنان و امکاناتی که می‌خواست فراهم شد. از نظر مالی به همه تعهدات هم عمل کردیم ،و درست است کمبودهایی هم داریم اما از نظر باشگاه داری کار خودمان را انجام دادیم»
او از کلانتری خواست تاتوپ را در میدان باشگاه نیاندازد واگر نتایج خوبی از نظر فنی رقم نمی‌خورد،کلانتری بدون ارتباط دادن آن  به باشگاه به دنبال راه حلی برای برون رفت فجر از بن بست فنی و تاکتیکی باشد!
انتقاد فلاح از کلانتری و تاکید بر لزوم پاسخگویی سرمربی فجر به هیات مدیره باشگاه درخصوص کسب نتایج ضعیف تیمش درحالی رسانه ای شد که پیش از این این شائبه بوجود آمده بود که این سرمربی با نادیده گرفتن نقش مدیرعامل باشگاه ،ارتباطی مستقیم با مسئولان رده بالای باشگاه فجرشهید سپاسی برقرارکرده است!ارتباطی که باعث شده حرف حاج رسول هم دیگرخریداری نداشته باشد!و کلانتری با داشتن حاشیه امن به کار خودش ادامه دهد!
اما به نظر می رسد حالا رسول فلاح با چراغ سبز مسئولان این باشگاه مهر سکوتش را شکسته و تلاش دارد تا قبل از جدی شدن تراژدی سقوط فجر،علاج واقعه را پیش از وقوع کند!
دو اتفاق شائبه برانگیزدیگر!
موضع گیری تند فلاح علیه کلانتری درحالی به دلیل کسب نتایج ضعیف توسط کلانتری در فجرشهید سپاسی برای علاقمندان این تیم حساس شده که به نظر می رسد هیات مدیره فجر شهید سپاسی شیراز از هم اکنون روی گزینه های جایگزینی سرمربی کنونی تیم شان هم تمرکز کرده اند!
از یک سو استعفای مهدی رجب زاده از سرمربی گری تیم فوتبال قشقایی گرچه از همان ابتدا قابل پیش بینی بود،اماهمزمانی آن با شدت گرفتن انتقادات از عملکرد کلانتری رنگ و بوی دیگری به خودگرفته است.از سویی دیگرجدا شدن داوودمهابادی از تیم خوشه طلایی این شائبه را بوجود آورده که یکی از این دو نفر جایگزین های احتمالی علی کلانتری خواهند بود.هرچند از مهدی رجب زاده به عنوان جایگزین احتمالی مهدی تارتار درذوب آهن نیز یاد می شود.
در هر حال باید منتظر ماند و دید مسئولان فجرشهید سپاسی به سرمربی تیمشان فرصت خواهند داد تا همچنان با بهانه هایی نظیر بی کیفیت بودن زمین ،نبودن امکانات و نداشتن بازیکن با کیفیت به دنبال توجیه عدم نتیجه گیری باشد،یا پروژه انتخاب جایگزینی کلانتری را استارت خواهند زد؟تصمیمی که بدون شک روی ماندن فجرشهید سپاسی در لیگ برتر یا سقوط به دسته پایین تر تاثیربسزایی خواهد داشت!
انتهای پیام /  محمدجوادشلتوک کار
401 کلیک ها  چهارشنبه, 06 بهمن 1400 09:53
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

موارد مرتبط