چاپ کردن این صفحه
  • به میزبانی شهر بالاده

برگزاری استاژ فنی کاراته کاهای بخش جره و بالاده و شهرستان مرودشت

برگزاری استاژ فنی کاراته کاهای بخش جره و بالاده و شهرستان مرودشت
   
برگزاری استاژ فنی کاراته کاهای بخش جره و بالاده و شهرستان مرودشت |||| ||||

مراسم اختتامیه استاژ فنی کاراته کاهای سبک شیتوریو ایران بخش جره و بالاده و کاراته کاهای شهرستان مرودشت در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهر بالاده با حضور پیشکسوتان، مربیان، هنرجویان و مسئولین بخش جره و بالاده برگزار شد.

به گزارش راستین آنلاین در این مراسم مربی اسبق تیم ملی کاراته کشور عمان و از مربیان بین المللی کاراته کشور گفت:بخش جره و بالاده دارای پتانسیل های بسیار خوبی است و قطعاً آینده روشنی برای کاراته این بخش در میادین ملی خواهیم دید. 

محمدعلی زارع با بیان اینکه با حضور یک قهرمان ملی و بنام و با همکاری همه مربيان، کاراته این منطقه می‌تواند پیشرفت کند افزود: امیدوارم با همکاری یک دیگر نام کاراته این بخش در کشوربدرخشد. 

 بخشدار جره و بالاده نیز در این مراسم گفت :دولت تمام تلاش و توجه خود را برای تامین واکسن و واکسیناسیون گذاشته است.

محسن شیبانی بخشدار جره و بالاده ضمن تبریک هفته تربیت بدنی با اشاره به تلاش دولت در انجام واکسیناسیون عمومی اظهار داشت:تاکنون چندین پیک کرونایی داشته‌ایم که به باور بسیاری از کارشناسان پنجمین پیک بسیار سهمگین بوده است؛ از این رو با واکسینه‌کردن بخش قابل توجهی از جامعه، می‌توان کنترل بیماری و حتی برداشتن گام‌به‌گام محدودیت‌ها خصوصا اماکن ورزشی را انتظار داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت گسترش و توسعه ورزش در مناطق محروم پرداخت و ادامه داد:باشگاه ایلان کشکولی الگوی مناسبی در ترویج ورزش و استعداد یابی در مناطق محروم می باشد که امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد حضور استعدادهای درخشان از همین مناطق محروم در بالاترین سطح ورزشی شهرستان و استان و ملی باشیم.

دربخش دیگری در این مراسم نماینده اداره کل ورزش و جوانان فارس در ورزش و جوانان بخش جره و بالاده در رابطه با این استاژ گفت:این استاژ و این نوع برنامه ها در بُعدِ قهرمان پروری کمک شایانی می‌کند و به ورزشکاران فرصت آشنایی با مربیان و قهرمانان ملی را می دهد.

محسن ایلانی نژاد افزود : توسعه زیر ساخت ورزش از برنامه های مورد هدف ما است و تلاش می‌کنیم تا باشگاه های ورزشی بخش را تقویت کنیم. 

وی در پایان بیان داشت :همکاری مسؤلان با حوزه ورزش رضایت بخش است و امیدواریم این همکاری ها و حمایت ادامه دار باشد.

مدیر موسس باشگاه فرهنگی و رزشی ایلان کشکولی نیزدر این مراسم گفت:از تمامی مربيان و قهرمانان استان و کشور برای برنامه تمرینی و پیشرفت هرچه بهتر کاراته منطقه دعوت خواهیم کرد و دست از تلاش بر نخواهیم داشت

 مصطفی ایلان کشکولی ادامه داد :امیدوارم در کنار مربیان این بخش بتوانیم شرایط خوبی برای کاراته بخش ایجاد کنیم. 

او در پایان از اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده، و حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) جهت در اختیار قرار دادن دو سالن ورزشی جهت برگزاری این مراسم تشکر کرد.

IMG 20211023 WA0049 rastinonline

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1060 کلیک ها  شنبه, 01 آبان 1400 17:56
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

موارد مرتبط

1 نظر