• به میزبانی شهر بالاده

برگزاری استاژ فنی کاراته کاهای بخش جره و بالاده و شهرستان مرودشت

برگزاری استاژ فنی کاراته کاهای بخش جره و بالاده و شهرستان مرودشت
   
برگزاری استاژ فنی کاراته کاهای بخش جره و بالاده و شهرستان مرودشت |||| ||||

مراسم اختتامیه استاژ فنی کاراته کاهای سبک شیتوریو ایران بخش جره و بالاده و کاراته کاهای شهرستان مرودشت در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهر بالاده با حضور پیشکسوتان، مربیان، هنرجویان و مسئولین بخش جره و بالاده برگزار شد.

به گزارش راستین آنلاین در این مراسم مربی اسبق تیم ملی کاراته کشور عمان و از مربیان بین المللی کاراته کشور گفت:بخش جره و بالاده دارای پتانسیل های بسیار خوبی است و قطعاً آینده روشنی برای کاراته این بخش در میادین ملی خواهیم دید. 

محمدعلی زارع با بیان اینکه با حضور یک قهرمان ملی و بنام و با همکاری همه مربيان، کاراته این منطقه می‌تواند پیشرفت کند افزود: امیدوارم با همکاری یک دیگر نام کاراته این بخش در کشوربدرخشد. 

 بخشدار جره و بالاده نیز در این مراسم گفت :دولت تمام تلاش و توجه خود را برای تامین واکسن و واکسیناسیون گذاشته است.

محسن شیبانی بخشدار جره و بالاده ضمن تبریک هفته تربیت بدنی با اشاره به تلاش دولت در انجام واکسیناسیون عمومی اظهار داشت:تاکنون چندین پیک کرونایی داشته‌ایم که به باور بسیاری از کارشناسان پنجمین پیک بسیار سهمگین بوده است؛ از این رو با واکسینه‌کردن بخش قابل توجهی از جامعه، می‌توان کنترل بیماری و حتی برداشتن گام‌به‌گام محدودیت‌ها خصوصا اماکن ورزشی را انتظار داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت گسترش و توسعه ورزش در مناطق محروم پرداخت و ادامه داد:باشگاه ایلان کشکولی الگوی مناسبی در ترویج ورزش و استعداد یابی در مناطق محروم می باشد که امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد حضور استعدادهای درخشان از همین مناطق محروم در بالاترین سطح ورزشی شهرستان و استان و ملی باشیم.

دربخش دیگری در این مراسم نماینده اداره کل ورزش و جوانان فارس در ورزش و جوانان بخش جره و بالاده در رابطه با این استاژ گفت:این استاژ و این نوع برنامه ها در بُعدِ قهرمان پروری کمک شایانی می‌کند و به ورزشکاران فرصت آشنایی با مربیان و قهرمانان ملی را می دهد.

محسن ایلانی نژاد افزود : توسعه زیر ساخت ورزش از برنامه های مورد هدف ما است و تلاش می‌کنیم تا باشگاه های ورزشی بخش را تقویت کنیم. 

وی در پایان بیان داشت :همکاری مسؤلان با حوزه ورزش رضایت بخش است و امیدواریم این همکاری ها و حمایت ادامه دار باشد.

مدیر موسس باشگاه فرهنگی و رزشی ایلان کشکولی نیزدر این مراسم گفت:از تمامی مربيان و قهرمانان استان و کشور برای برنامه تمرینی و پیشرفت هرچه بهتر کاراته منطقه دعوت خواهیم کرد و دست از تلاش بر نخواهیم داشت

 مصطفی ایلان کشکولی ادامه داد :امیدوارم در کنار مربیان این بخش بتوانیم شرایط خوبی برای کاراته بخش ایجاد کنیم. 

او در پایان از اداره آموزش و پرورش منطقه جره و بالاده، و حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) جهت در اختیار قرار دادن دو سالن ورزشی جهت برگزاری این مراسم تشکر کرد.

IMG 20211023 WA0049 rastinonline

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1052 کلیک ها  شنبه, 01 آبان 1400 17:56
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

1 نظر

  • محمدعلی زارع چهارشنبه, 05 آبان 1400 10:16 ارسال شده توسط محمدعلی زارع

    با سلام
    ممنون از توجه و پیگیریهای بسیار عالی راستین انلاین

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا