رونمایی از سرویس نظارت تصویری شرکت مخابرات ایران

 با رونمایی از سرویس نظارت تصویری هوبان که با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران برگزار شد، مشتریان قادر خواهند شد تا از مزایای یکپارچه‌سازی، هوشمندسازی و راه‌حل‌های نظارت تصویری تخصصی مبتنی بر فضای ابری بهره‌مند شوند و علاوه بر آن، از ویژگی‌های هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل تصاویر استفاده نمایند.

به گزارش راستین آنلاین ، آئین رونمایی از سرویس نظارت تصویری هوبان روز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) توسط مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، معاونان و شرکت مخابرات استان تهران و موسسه دانش‌بنیان تولیدکننده پلتفرم بومی با حضور متولیان امر، برگزار شد تا شرکت مخابرات ایران سرویس‌ نوآورانه‌ای به عموم مردم ارایه دهد.هوبان سرویس کامل نظارت تصویری مبتنی بر ابر به صورت زمانی و فاقد هرگونه هزینه پنهان برای مشتری است. مشتریان سرویس هوبان به آسانی با خرید این سرویس، محصولات و خدمات متعددی از جمله پهنای باند اختصاصی، نصب و راه‌اندازی در محل مشتری، دوربین مداربسته کنترل کیفی شده در بالاترین سطح استاندارد، اقلام جانبی نصب، پردازش و فضای ابری ذخیره‌سازی، راهکار امن نشانی اختصاصی یکتا، پایش برخط سلامت تجهیزات و بستر، سکوی امن و رمزنگاری حرفه‌ای، داشبرد مدیریتی، پشتیبانی ۷*۲۴ را به صورت یکجا دریافت می‌کنند.
هوبان مشتری را قادر می‌سازد تا از مزایای یکپارچه‌سازی، هوشمندسازی و راه‌حل‌های نظارت تصویری تخصصی مبتنی بر فضای ابری بهره‌مند شود و علاوه بر آن، از ویژگی‌های هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل تصاویر استفاده نماید.
تجهیزات نظارت تصویری به صورت امانی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا این سرویس بدون خرید سخت‌افزار و زیرساخت با ضمانت پایداری سرویس و دیگر مزیت‌ها، در اختیار هموطنان قرار گیرد.
هوبان پس از طی مراحل بلوغ به عنوان اپراتور ملی VSaaS سرویس‌های ارزش افزوده دیگری در حوزه تصویر و ویدیو از جمله آنالیزهای پیشرفته هوش مصنوعی، نگهبان هوشمند، مراقبت هوشمند سالمندان و سرویس خانه هوشمند را تماماً ابری و مبتنی بر تصویر، برای اولین بار در کشور ارایه خواهد نمود.
انتهای پیام /  108
224 کلیک ها  جمعه, 05 خرداد 1402 16:42
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا