تفاهمنامه همکاری شرکت مخابرات با شرکت مهندسی و توسعه نفت منعقد شد

 تفاهم نامه همکاری ۵ ساله میان شرکت توسعه ومهندسی نفت و مخابرات منطقه خوزستان مقارن با روز جهانی ارتباطات امروز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به منظور ارتقاء کیفیت ارتباطات با استفاده ازظرفیت سیستمهای انتقال و شبکه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران به…

به گزارش راستین آنلاین به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، بر این اساس در این مراسم که با حضوردکتر زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، رحیم فلاح زاده مدیرمنطقه خوزستان، و ابوذر شریفی مدیرعامل شرکت توسعه ومهندسی نفت ایران برگزار شد،تفاهم نامه همکاری ۵ ساله میان شرکت توسعه ومهندسی نفت و شرکت مخابرات ایران منطقه خوزستان به توافق طرفین رسید.

 

در این تفاهمنامه که درحاشیه بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی به امضارسید، طرفین توافق نمودند با همکاری یکدیگر و استفاده ازظرفیت سیستمهای انتقال و شبکه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران و شبکه فیبر نوری شرکت مهندسی و توسعه نفت ، ضمن ارتقاء کیفیت ارتباطات واحدهای پرشمار صنعتی فعال درمیادین نفتی غرب کارون (آزادگان- یاران و یادآوران)، این مناطق از سرویسهای ارتباطی با کیفیت وپایداربهره مند گردند.

 

تامین ارتباط مخابراتی پایدار و پرسرعت یادمانهای دفاع مقدس و مناطق عملیاتی طلائیه، جفیر و هویزه با استفاده از سایت های نسل ۴ و ۴و نیم از دیگر بندهای مهم این تفاهم نامه بین شرکت مخابرات ایران، منطقه خوزستان با شرکت مهندسی و توسعه نفت است.

انتهای پیام /  108
69 کلیک ها  یکشنبه, 31 ارديبهشت 1402 21:44
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا