دایری 34 هزار و 500 پورت ADSL و 3 هزار و 880 پورت VDSL در سال جاری در مخابرات منطقه فارس

  مدیر مخابرات منطقه فارس تعداد دایری ADSL در سال جاری را نزدیک به ۳۵ هزار پورت اعلام کرد و افزود: در حال حاضر تعداد کل دایری مخابرات منطقه فارس در سطح استان ۲۵۲ هزار و ۳۷۵ پورت است.

فرشید ایزدی گفت: در راستای افزایش سرعت دسترسی و بهبود کیفیت سرویس اینترنت خانگی مخابرات منطقه فارس با بهره مندی از فناوری نوین سرویس اینترنت ثابت، امکان واگذاری سرویس VDSl بر روی خطوط تلفن برخی مراکز فراهم کرده است.

مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به محدودیت واگذاری این نوع سرویس در مراکز تلفنی بیان داشت: مشترکین گرامی تلفن ثابت در سطح شیراز در صورت تمایل به استفاده و دریافت اطلاعات امکان واگذاری با شماره تلفن ۳۶۱۱۲۰۲۰ و سامانه ۲۰۲۰ تماس حاصل کنند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری نزدیک به ۴ هزار خط VDSL در سطح شهرستان شیراز دایر شده است که در مجموع دایری آن به هفت هزار پورت رسیده است.

مهندس ایزدی در توضیح سرویس VDSL اظهار داشت: این سرویس فناوری دیگری است بر بستر DSL و همانند ADSL اینترنت کابلی است و در آن با ایجاد فیبر نوری تا کافو بخش کابل مسی کاهش یافته است.

وی افزود: کارشناسان ما با توجه به وابستگی بسیار بالای این سرویس به پارامترهای کیفیت زوج سیم مشترک از مودم تا کافو، فاصله ی آنها به مرکز تلفن و همچنین محدودیت تجهیزات منصوبه، به صورت دوره ای اقدام به شناسایی مشترکین سرویس ۲۰۲۰ که شرایط استفاده از این سرویس را دارند کرده و اطلاعات مهاجرت به سرویس VDSL را برای ایشان تشریح می کنند.

وی در خصوص مزایای این سرویس افزود: سرعت ۸۰ مگابیت بر ثانیه سرعت در دانلود، سرعت بالای آپلود و هزینه های مقرون به صرفه از مزایای این سرویس است که مشترکین گرامی از آن بهره مند می شوند.

مدیر مخابرات منطقه فارس تعداد دایری ADSL در سال جاری را نزدیک به ۳۵ هزار پورت اعلام کرد و افزود: در حال حاضر تعداد کل دایری مخابرات منطقه فارس در سطح استان ۲۵۲ هزار و ۳۷۵ پورت است.

انتهای پیام /  108
173 کلیک ها  چهارشنبه, 24 اسفند 1401 07:58
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا