نوآوری کلید تحول کسب و کار شرکت مخابرات ایران همگام با خواسته های مشتریان است

 مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی کسب و کار خراسان رضوی اظهارداشت: حرکت به سمت خواست و نیاز مشتری در دنیای رقابتی و پیچیده فناوری اطلاعات، نوعی از تحول و توسعه را در کسب و کار شرکت می طلبد که برای تحقق آن لازم است تمام کارکنان و مدیران دیدگاه خود را به سمت تجاری محور شدن پیش برده و همگام با خواسته های فزاینده و اساسی مشتریان پیش روند.

به گزارش اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار خراسان رضوی که امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در مخابرات منطقه خراسان رضوی با حضور تمامی اعضای هیات مدیره شرکت، جمعی از معاونین مرتبط ستادی و مدیران مختلف مخابرات منطقه خراسان رضوی و روسای مراکز برگزار شد، ضمن اشاره به لزوم تحرک بیش از پیش و همگرایی همه جانبه در سطح شرکت برای ورود به حوزه های جدید درآمدی اظهارداشت: طرح توسعه کسب و کار به ویژه در استان های بزرگ و مهم که ۷۵درصددرآمد شرکت مخابرات ایران را تشکیل می دهند یک ضرورت است و تمام کارکنان این مناطق از پایین ترین تا بالاترین سطوح سازمانی لازم است در حرکت و چابک سازی شرکت و سفارشی سازی خدمات بر طبق نیاز مشتری کوشا باشند.
مهندس سلطانی با بیان و تشریح شکاف بین نیازمندی ها و خواسته مشتری با امکانات فعلی مخابرات گفت: برای به روز شدن باید متحول شویم و ضمن ارائه بهترین و کاراترین خدمات به صورت شبانه روزی، به عنوان یک شرکت مشتری محور فعالیت کنیم.
وی با توصیف اینکه مجموعه مخابرات نیاز به تحول اساسی به ویژه در سطح لایه های میانی و مراکز دارد عنوان داشت: تفکر و اقدام جهادی از سوی همه بازیگران صنعت و نهادینه سازی رویکرد دانش بنیان در صنعت بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات ضروری است.
مهندس سلطانی با اشاره به اهمیت کسب و کار خاطرنشان کرد: هم افزایی عملیاتی با استفاده از نقش آفرینی مردم در اقتصاد فناوری اطلاعات و لحاظ نمودن سیاستگذاری های نهادهای بالادستی موجب تحقق اقتصاد مقاومتی در فناوری و توسعه کسب وکار به معنی واقعی کلمه می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تببین کامل نقش مهم مراکز مخابراتی به عنوان پیشخوان ارتباط با مشتریان گفت: حرکت به سوی مرکز مطلوب با رویکرد هر مرکز، یک مخابرات موجب ایجاد مراکز نوآور، کارا و اقتصادی می شود.
مهندس سلطانی با اشاره به لزوم تحول اساسی در فعالیت های بخش کسب و کار سازمانی خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش همسویی مثبت ستاد تا مراکز و بسیج تمام امکانات و انگیزه های کارکنان برای توسعه کسب و کار موجب یک دگرگونی اساسی در رضایتمدی مشتریان و شکوفایی اقتصادی شرکت مخابرات ایران خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: با مسئولیت پذیری حداکثری در شرکت و همدلی کامل در تمام ارکان آن، شاهد به وقوع پیوستن نوآوری موردانتظار در شرایط درآمدی و توسعه کسب و کار شرکت خواهیم بودو در این مسیر باید با توجه به انگیزه های تمام کارکنان، امکان رشد را برای تمام نیروهای با انگیزه از پایین ترین سطوح فراهم آوریم. 
انتهای پیام /  108
301 کلیک ها  شنبه, 13 اسفند 1401 21:32
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا