• مهندس دهناد در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار:

بایدنگاه ویژه به توسعه کسب و کار درعرصه مخابرات برای خدمات مطلوب داشته باشیم

 نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران باتاکید برضرورت نگاه ویژه به توسعه کسب و کار درعرصه مخابرات برای خدمات گفت : مخابرات باید نگاه خود را بیش از گذشته به موضوع توسعه کسب و کار درعرصه مخابرات معطوف کند.

راستین آنلاین :  مهندس دهناد نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در منطقه خراسان رضوی بر رفع مشکلات کارکنان شرکت درهمه ابعاد تاکید کرد و گفت : برای اجرایی شدن استراتژی ها و برنامه ی شرکت باید مقدماتی لازم فراهم شود که یکی ازمهمترین آنها توجه به کارکنان شرکت به عنوان رکن اصلی درعملیاتی کردن اهداف است .

وی با اشاره به اینکه توسعه روز افزون و پر شتاب ارتباطات افزایش دانش رسانه ای توجه و نیاز و الزام مردم به استفاده از خدمات ارتباطی در بستر مخابرات بویژه در دوران کرونا ودهها مولفه دیگر به با عث خلق بازار های جدید و به موازات آن افزایش انتظارات مردم شده است گفت : شرکت مخابرات به عنوان رکن اصلی ارتباطات کشور باید رویکرد متفاوتی نسبت به گذشته داشته باشد و نگاه خود را بیش از گذشته به موضوع توسعه کسب و کار در عرصه مخابرات معطوف کند که توجه به تحقق این مهم قطعا موجد برکات ارزشمندی برای تمامی ذینفعان خواهد شد.

دهناد سخنان خود را با طرح سوالاتی در زمینه اینکه مخابرات منطقه خراسان چگونه می تواند در ارتقای توسعه استان نقش آفرین باشد و چه ظرفیت های نهفته ای دارد؟ با چه روش های می توان از زیرساخت های منحصر به فردی که در این منطقه وجود دارد بیشترین بهره را بگیریم؟ چه ظرفیت های بالقوه ای دارد؟ چه خدمات دیگری علاوه بر وضع فعلی می توانیم ارایه دهیم ؟ مردم استان بویژه فعالان اقتصادی استان چه میزان با قابلیت های مخابرات آشنا هستند وچه بازارهای جدیدی می توانیم در بستر مخابرات تعریف کنیم ؟ ادامه داد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اظهار داشت : شرکت مخابرات ایران برای ارایه خدمات ظرفیت لازم را درهمه مناطق کشوردارد بخصوص دراستان هایی که کارکرد ملی و فراملی دارند از جمله خراسان رضوی به مراتب بیشتر خواهد بود و سهم بیشتری برای ارایه خدمات دارد .

امیدواریم این همایش موجب تضارب افکار ایده پروری فرصت شناسی و بازار شناسی و تبدیل آنها به برنامه های عملیاتی و بهره گیری از همه ظرفیت های مجموعه مخابرات در این استان که به فضل الهی از متخصصان و کارشناسان بسیار خوب برخوردار است شود .

وی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی علاوه برجمعیت ساکن در استان در طول سال پذیرای همه مردم است گفت : تمامی دستگاههای خدمات رسان و شرکت هایی مانند مخابرات می توانند سهم بزرگی از این بازار خدمت و به تبع آن خلق فرصت های شغلی و افزایش درآمد برای شرکت داشته باشند.وی در پایان با تاکید به مدیران در زمینه مشارکت کارکنان به عنوان مولفه اصلی در اجرای اهداف شرکت گفت : کارکنان را از اهداف و استراتژی‌های شرکت مطلع کنند و همه را در ‌‌فرآیند مشورت، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری مشارکت دهند. 

انتهای پیام /  108
259 کلیک ها  پنج شنبه, 18 اسفند 1401 13:50
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا