تحول در کسب و کار به همراه تحول فناورانه صورت می گیرد

 عضو هیات مدیره شرکت مخابرت ایران در نشست توسعه کسب و کار مخابرات در منطقه خراسان رضوی با اشاره به لزوم تحول در حیطه فعالیت سازمانی اظهارداشت: تحول کسب و کار زمانی صورت می گیرد که قبل از آن تحول فناورانه مرتبط در حوزه دیجیتال اتفاق افتاده باشد.

راستین آنلاین :  دکتر شریف خانی با اشاره به اهمیت تحول در کسب و کار سازمانی به ویژه در مخابرات اظهارداشت: در سه دهه گذشته بازار فناوری و ارتباطات جهان دستخوش تغییرات فراوان شده است.وی افزود: در حوزه تلفن همراه چون یک فناوری نو به حساب می آید، شرکت های جدیدی با نگاه به فرصت ها ایجاد شد، شرکت هایی که قبلا نبودند و حتی اکنون در جاهای مختلف بیش از نصف سهم بازار را در اختیار دارند.دکتر شریف خانی گفت: بنابراین به ویژه در مورد شرکت مخابرات ایران محکوم به اتخاذ تصمیمات راهبردی هستیم و از زمان توسعه نباید غافل شویم.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین افزود: فناوری فیبرنوری و گسترش آن در حال حاضر نجات دهنده شرکت های حوزه فناوری است و شرکت مخابرات ایران می تواند در این بخش با توسعه هرچه بیشتر فعالیت های خود، موجب توسعه تجاری شرکت و تحقق رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان در بخش های مختلف باشد.
انتهای پیام /  108
368 کلیک ها 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا