افزایش مکالمات تلفن ثابت در بهمن ماه

  معاون تجاری و امور مشترکان شرکت مخابرات ایران گفت: بهمن امسال حدود یک و نیم میلیارد دقیقه افزایش مکالمه با تلفن ثابت داشتیم.

 

راستین آنلاین : داوود زارعیان در نشست خبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه افزایش هزینه مکالمات تلفن ثابت چقدر درآمد برای این شرکت داشته است گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد ماهانه مخابرات بر این اساس افزایش پیدا کرد، اما بر اساس مصوبه قانون کار افزایش حقوق در مخابرات داشتیم که عملاً درآمد این تعرفه صرف این کار شد و ما بر اساس الحاقیه شماره ۴ تعهد دادیم که از این بابت یک و نیم میلیون خط فیبر نوری هم واگذار کنیم.


معاون تجاری و امور مشترکان شرکت مخابرات ایران افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ هزار مشترک جدید در تلفن ثابت جذب کردیم و بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات اگر مشترکی هزینه خود را پرداخت نکرد ۱۳ ماه خطش را نگه داریم و سپس تخلیه می‌کنیم.

زارعیان افزود: درست است که افزایش هزینه تلفن ثابت داشتیم، اما با بسته‌های رایگانی که در نظر گرفته شد استقبال بسیار خوب بود و یک و نیم میلیارد دقیقه مکالمه تلفن ثابت در بهمن ماه گذشته افزایش یافت.

انتهای پیام /  108
177 کلیک ها  چهارشنبه, 10 اسفند 1401 10:56
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا