پاسخگویی مدیر مخابرات منطقه فارس در برنامه زنده ” رادیو پیگر”

 مدیر مخابرات منطقه فارس فرشید  ایزدی با حضور در برنامه زنده “راد یو پیگیر” به سوالات مردم در خصوص ” حداقل هزینه نگهداری ماهانه تلفن ثابت” پاسخ داد.


راستین آنلاین: فرشید  ایزدی در پاسخ به این سوال که این هزینه های زیاد شده ی فعلی که بر روی صورت حساب تلفن ثابت آمد است؛ چیست ؟ اظهار داشت:در خصوص حداقل هزینه ماهانه نگهداری تلفن ثابت با مجوز مراجع قانونی تصمیم گیری هایی شده است و برای شهر شیراز و سایر شهرستان ها یک حداقل هزینه در نظر گرفته شده است، این حداقل هزینه نگهداری بایستی پرداخت شود.


مدیر مخابرات منطقه فارس در توضیح میزان حداقل هزینه تعیین شده بیان داشت: با اجرای این طرح در شیراز ، با پرداخت ۱۵هزار تومان،۳هزار و۳۳۳ دقیقه مکالمه رایگان و برای سایرشهرها نیز با پرداخت ۱۰ هزار تومان ، ۲هزار و ۶۶۶ دقیقه مکالمه رایگان اختصاص داده شده است.


وی افزود: مشترکین گرامی ساکن شیراز می توانند از این میزان حداقل مکالمه استفاده کنند و از ۳ هزار و ۳۳۳ دقیقه مکالمه شهری یا ۴۴۴ دقیقه مکالمه بین شهری و یا ۲۳۸ دقیقه مکالمه با تلفن همراه و یا ترکیبی از این مکالمه ها تا سقف ۱۵ هزار تومان بهرمند شوند.
مهندس ایزدی سطح حداقل مکالمه در سایر شهرستان ها را از۲۶۶۶دقیقه مکالمه شهری یا۳۵۵دقیقه مکالمه بین شهری و یا۱۹۰دقیقه مکالمه با تلفن همراه عنوان نمود.


مدیر مخابرات منطقه فارس در پاسخ به این سوال که کسانی که تلفن خود را لازم ندارند چه کاری باید انجام دهند، اظهار داشت: این امکان وجود دارد که مشترکین و هم استانی های گرامی که نیازی به استفاده از تلفن ثابت ندارند می توانند با مراجعه دفاتر پیشخوان دولت درخواست جمع اوری تلفن خود را ارائه نمایند و تلفن های دارای ودیعه استرداد و تلفن های حق ثبتی تسویه حساب می شود.


مهندس ایزدی در پاسخ به اعتراض مجری در خصوص اجرای طرح ” ” حداقل هزینه نگهداری ماهانه تلفن ثابت” پاسخ داد: ۱۲ سال هست که تعرفه های تلفن ثابت تغییری نداشته است و در مقایسه با تغییر قیمت سایر خدمات در کشور این افزایش بعد از مدت زمان زیادی که مخابرات به دنبال اجرای آن بوده ناچیز می باشد ، شاید اگر این افزایش قیمت به صورت تدریجی اجرا شده بود به این شکل برای مشتریان زیاد نبود.
مدیر مخابرات منطقه فارس مصاحبه تلفنی خود را با پیشنهاد استفاده از ” حداقل هزینه ماهانه تلفن ثابت” برای جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی به پایان رساند.

انتهای پیام /  108
94 کلیک ها  یکشنبه, 04 دی 1401 16:54
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا