اهمیت و توجه به صنایع بومی در توسعه شرکت مخابرات ایران

 مهندس سلطانی در بازدید از کارخانه صباباتری ضمن تاکید براهمیت توجه به صنایع بومی در توسعه شرکت مخابرات ایران گفت: استفاده از نیروهای جوان در در فناوری و بهره گیری حداکثری از صنایع مخابراتی بومی و داخلی ،دو اولویت مهم در پیشبرد بخش مهم ارتباطات و صنایع و تجهیزات مخابراتی است.

راستین آنلاین: سلطانی و هیات همراه در این بازدید که همراه با برگزاری جلسه با مدیرعامل و مسئولین کارخانه صباباتری، انجام شد ضمن دیدار از بخش های مختلف این مجموعه صنعتی ،از نزدیک در جریان مراحل تولید باتری ها ی کوچک، بزرگ و بسیار حساس با ظرفیت های بالقوه و عظیم این مجموعه برای تامین نیازهای صنایع داخلی قرار گرفتند.مهندس سلطانی در جلسه ای که در حاشیه این بازدید انجام شد، با تاکید بر حمایت مخابرات از صنایع و کارخانجات داخلی مخابراتی، آمادگی این شرکت را برای تامین حداکثری تجهیزات موردنیاز از منابع داخلی و گسترش همکاری ها اعلام کرد.
مدیرعامل کارخانجات صباباتری نیز از حمایت مهندس سلطانی و مجموعه مخابرات از صنایع مخابراتی داخلی به ویژه در بخش تامین باتری برای تجهیزات مخابراتی و همکاری با صباباتری تقدیر کرد. 
انتهای پیام /  108
184 کلیک ها  سه شنبه, 29 آذر 1401 12:37
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا