مشتریان باند پهن جهت تماس با پشتیبانی خدمات پس از فروش با سرشماره تلفن 2020 تماس حاصل کنند

مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: سرشماره 2020 جهت پشتیبانی خدمات پس از فروش مشتریان باند پهن (ADSL ،VDSL و FTTH) توسط شرکت مخابرات در نظر گرفته شده است.

به گزارش راستین آنلاین مهندس فرشید ایزدی افزود: با توجه به اهمیت حفظ محرمانگی اطلاعات مشتریان و همچنین در راستای محقق شدن اهداف تجاری شرکت مخابرات ایران در زمینه ساماندهی درگاه های پشتیبانی مشتریان تجاری و خانگی سرشماره 2020 جهت پاسخگویی و خدمات پس از فروش به مشتریان باند پهن (ADSL ،VDSL و FTTH) تعیین شده است.


مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: مشتریان تجاری نیز می توانند جهت دریافت خدمات پس از فروش با سرشماره 2010 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام /  108
183 کلیک ها  یکشنبه, 10 مهر 1401 10:37
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا