سه هزار دقیقه مکالمه رایگان با اجرای طرح منطقی شدن تعرفه ها با پرداخت 15 هزار تومان

مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: با اجرای طرح منطقی شدن تعرفه های تلفن ثابت و ابلاغیه جدید سازمان تنظیم مقررات سه هزار و 333 دقیقه مکالمه رایگان برای شهروندان شیرازی و 2 هزار 666 دقیقه مکالمه رایگان برای سایر شهرستان ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش راستین آنلاین مهندس فرشید ایزدی افزود: هدف اصلی از ارائه این خدمات رایگان، جبران هزینه نگهداری از خطوط تلفن ثابت است و اجرای آن نیز با عدالت ارتباطی نیز همخوانی دارد.


مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: با اجرای این طرح برای سایر مراکز استان ها، با پرداخت ۱۵ هزار تومان، سه هزار و ۳۳۳ دقیقه مکالمه رایگان و برای سایرشهرها نیز با پرداخت ۱۰ هزار تومان، ۲ هزار و ۶۶۶ دقیقه مکالمه رایگان اختصاص داده شده است.
وی افزود: از مشترکین گرامی تلفن ثابت در خواست می شود جهت جلوگیری از قطعی تلفن و مشکلات ناشی از آن نسبت به پرداخت به موقع صورتحساب اقدام کنند.
مهندس فرشید ایزدی در خصوص نحوه محاسبه و زمان قطعی تلفن ثابت اظهار داشت: عدم پرداخت صورتحساب در 2 دوره متوالی منجر به قطع تلفن می شود.
وی در مورد میزان اعتبار تلفن های ثابت در سطح استان افزود: کف اعتبار مکالمه مبلغ یک میلیون ریال یا میانگین سه دوره آخر برای کارکردهای بالاتر در نظر گرفته می شود و در صورت رسیدن به حد اعتبار توسط زیر سیستم اعتباری و هوشمند قطع می شود.
مدیر مخابرات منطقه فارس نحوه اطلاع رسانی صورتحساب تلفن ثابت در سطح استان را به صورت پیامکی اعلام کرد.
انتهای پیام /  108
353 کلیک ها  یکشنبه, 10 مهر 1401 10:34
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا