مشترکین گرامی تلفن ثابت در زمان تماس با تلفن های هوشمند مراقب هزینه ها باشند

مشترکین گرامی تلفن ثابت در زمان تماس با تلفن های هوشمند مراقب هزینه ها باشند
   
مشترکین گرامی تلفن ثابت در زمان تماس با تلفن های هوشمند مراقب هزینه ها باشند |||| ||||

 مدیر مخابرات منطقه فارس: در اداره بازرسی مخابرات با هجم زیادی شکایات مربوط به هزینه های تماس با تلفن های هوشمند مواجه هستیم.


به گزارش راستین آنلاین فرشید  ایزدی ضمن اعلام مطلب فوق در توضیح تلفن های هوشمند افزود: تلفن های سرویس دهنده در قبال ارائه خدماتی که به سایر مشتریان می دهد مبلغی را در که دوره بعد روی قبض شارژ می شود از مخابرات دریافت می کنند.
وی افزود: بعد از این که شماره تلفن توسط مشترک شماره گیری شود پیامی مبنی بر این که این تماس چه میزان هزینه به همراه دارد اعلام می شود ، چنانچه مشترک با هزینه اعلام شدهه موافق به ادامه مکالمه باشد تماس را ادامه می دهد و در غیر این صورت می تواند تماس را قطع نماید. لذا در شبکه مخابراتی کشور چنین وضعیتی موجود نیست که بدون دادن پیغام برای مشترک هزینه اضافی لحاظ شود.
مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به شکایت های دریافتی منطقه در این خصوص اظهار داشت: در اداره بازرسی مخابرات با هجم زیادی شکایات مربوط به هزینه های تماس با تلفن های هوشمند مواجه هستیم و از مشترکین گرامی درخواست داریم که به میزان مبلغ اعلام شده در ابتدای مکالمه توجه نموده و تماس طولانی پرهیز کنند.
وی افزود: تنها راهکار برای جلوگیری مجدد از مشکلات مربوط به سامانه های هوشمند مسدود سازی است و هیچ هزینه ای که مربوط به این تماس ها باشد از قبض مشترک کسر نمی گردد.
انتهای پیام /  108
183 کلیک ها  چهارشنبه, 25 خرداد 1401 11:20
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا