نقش کلیدی مخابرات در توسعه پهن باند مبتنی بر فیبرنوری در کشور

نقش کلیدی مخابرات در توسعه پهن باند مبتنی بر فیبرنوری در کشور
   
نقش کلیدی مخابرات در توسعه پهن باند مبتنی بر فیبرنوری در کشور |||| ||||

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات به تشریح توسعه پهن باند مبتنی بر فیبر نوری پرداخت و اظهار داشت: در این زمینه تنها پروژه ای که دراولویت است و بازگشت سریعتر سرمایه وجود دارد وبا گزینه های متنوع براساس منطق تجاری باید صورت می پذیرد.

به گزارش راستین آنلاین محمد شریف خانی در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات و تببین اهداف و رویکردهای جدید شرکت مخابرات به تشریح توسعه پهن باند مبتنی بر فیبر نوری پرداخت و اظهار داشت: در این زمینه تنها پروژه ای که دراولویت است و بازگشت سریعتر سرمایه وجود دارد وبا گزینه های متنوع براساس منطق تجاری باید صورت می پذیرد.

 
در نشست هم اندیشی یک روزه ای که در مشهد مقدس با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات، اعضای هیات مدیره و مدیران استانهای سراسر کشوربرگزار شد، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به راهبردهای کلان در زمینه توسعه فیبر نوری پرداخت و اظهارداشت: استفاده از ظرفیت بیت استریم دسترسی به بازار سایر اپراتورها و هزینه کرد بهینه بودجه توسعه ای برای توسعه ی FTTx را از راهکارهای دسترسی به آن دانست.
 
وی با اشاره به انتخاب های توسعه ای دراین زمینه گفت: حرکت به سمت Full FTTH در تمام نقاط، ارتقای شبکه ی مسی به VDSL از طریق FTTC/B/P وحرکت هیبریدی از موارد مهم در تحقق این امر است.
 
عضوهیئت مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: دلایل توجیهی برای تبدیل کافوهای مسی به نوری FTTC، کمک های دولتی ، انتقال پورتهای قبلیADSL برای کسب بازار جدید ، اعمال بیت استریم اجباری بخاطر نوری شدن کافو ها است.
 
دکتر شریف خانی ارایه ی برنامه ی عملیاتی برای تبدیل کافوهای مسی به نوری در سطح شهرو نقشه ی طراحی شبکه ی فیبر نوری FTTP/Hرا برنامه های مورد انتظارهمه مناطق دانست و گفت :نقشه ی اجرایی شبکه ی فیبر نوری FTTP/H از روی نقشه ی طراحی برای سال ۱۴۰۱، زمابندی اجرا وطرح تجاری برای طرح های فوق نیز باید در این زمینه صورت گیرد تا بتوان به اهداف برنامه شرکت مخابرات ایران در سال جاری رسید.
انتهای پیام /  108
207 کلیک ها  جمعه, 06 خرداد 1401 16:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا