راه توسعه ارتباطات کشور، حمایت غیرشعاری از مجموعه مخابرات است

راه توسعه ارتباطات کشور، حمایت غیرشعاری از مجموعه مخابرات است
   
راه توسعه ارتباطات کشور، حمایت غیرشعاری از مجموعه مخابرات است |||| ||||

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه انجام و تکمیل پروژه ها در همه حوزه ها به خصوص توسعه شبکه فیبرنوری و افزایش کیفیت خدمات ارتباطی بدون در محوریت قرار گرفتن و حمایت واقعی از شرکت مخابرات ممکن نیست، اظهار داشت: مجموعه مخابرات با توجه به نقش اساسی و زیرساختی خود، رکن اصلی ارتباطات کشور بوده و تنها راه توسعه همه جانبه ارتباطات کشور، حمایت غیر شعاری و حقیقی از مجموعه مخابرات ایران است.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدرضا بیدخام با بیان اینکه ضربه ای بزرگ به توسعه زیرساخت های ارتباطی کشور با ثابت ماندن تعرفه وارد شده است، اعلام کرد: در شرایط حاضر انتظار از مجموعه حاکمیتی ارتباطات کشور متفاوت است و اعلام اینکه در تحقق پروژه ملی فیبرنوری با مخابرات یا بدون مخابرات توسعه را پیش می بریم ، رجوع به روش های شکست خورده و سیاست های قبلی در حوزه ارتباطات کشور است.
 
وی افزود: انتظار این است که اگر حقیقتا توسعه واقعی مدنظر است، باید تحول اساسی در وضعیت همکاری با شرکت مخابرات ایران به عنوان متولی زیرساخت های حوزه ارتباطی کشور، صورت پذیرد و عدم انجام این مهم، باعث ایجاد چالش و بحران های اساسی در همه ذینفعان حوزه ICT خواهد شد.
 
بیدخام با تاکید بر اینکه یکی از مهم ترین پروژه های حوزه ارتباطات، توسعه و ارتقاء شبکه فیبرنوری به عنوان زیرساختی مطمئن برای ارائه سرویس های مختلف برای همه ذی نفعان است، گفت: تحقق این امر با تامین و حمایت واقعی از سوی وزارت ارتباطات امکان پذیر است و اگر این حمایت، تنها در حد حرف و شعار باقی نماند، توانمندی لازم در شرکت مخابرات برای اجرای این پروژه ملی وجود دارد.
انتهای پیام /  108
1438 کلیک ها  چهارشنبه, 04 خرداد 1401 09:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا