آمادگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس برای برگزاری رویدادها در بخش ICT

آمادگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس برای برگزاری رویدادها در بخش ICT
   
آمادگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس برای برگزاری رویدادها در بخش ICT |||| ||||

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس برای برگزاری رویدادها در بخش ICT با فن بازار منطقه ای استان و شرکت های این حوزه و برای مشاوره و رفع مشکلات فعالان استانی با دستگاه های اجرایی آمادگی دارد.

به گزارش راستین آنلاین  مهرداد سهرابی امروز (سه شنبه 5 بهمن) در جلسه شورای هماهنگی فن بازار منطقه ای فارس با تشکر از نماینده فن بازار استان فارس گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان فارس رویدادهایی با هدف حمایت از شرکت های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس برگزار می کند و استانداری فارس حمایت های همه جانبه ای در این زمینه دارد.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت ها و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تسهیلات بند «الف» و «ب» تبصره 18 حمایت می کند.

 

وی اضافه کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس برای برگزاری رویدادها در بخش ICT با فن بازار منطقه ای استان و شرکت های این حوزه و برای مشاوره و رفع مشکلات فعالان استانی با دستگاه های اجرایی آمادگی دارد.

 

سهرابی تاکید کرد: امیدواریم با حمایت و مساعدت تمامی دست اندرکاران با استفاده از ظرفیت های بالقوه استان فارس مانند کارخانه نوآوری شیراز، پارک علم و فناوری استان، پردیس شرکت های دانش بنیان، شتاب دهنده ها، مراکز رشد و دانشگاه های استان گام های موثری برای توانمندسازی استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فناور برداریم تا به تسریع در شبکه سازی و اتصال حلقه های این زنجیره در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بیش از پیش کمک شود.

 

 خاطر نشان می شود، در پایان این جلسه نیز تندیس تقدیر مدیر شبکه فن بازار ملی ایران به مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و سایر مدیران همکار با این شورا اهدا شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1554 کلیک ها  سه شنبه, 05 بهمن 1400 14:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا