دیدار مدیر مخابرات منطقه فارس با امام جمعه شیراز

دیدار مدیر مخابرات منطقه فارس با امام جمعه شیراز
   
دیدار مدیر مخابرات منطقه فارس با امام جمعه شیراز |||| ||||

مدیر منطقه مخابرات فارس ضمن حضور در دفتر آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین در این دیدار آیت الله دژکام ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان مخابرات منطقه فارس، اظهار کرد : محقق شدن اهداف و شاخص ها در سطح استان باید به صورت شفاف برای مردم بیان شود .
 
در این دیدار مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن ارائه گزارش عملکرد مخابرات منطقه فارس طی دو سال گذشته اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، نیاز هم استان های گرامی به تلفن و اینترنت بیشتر شد و با برنامه های توسعه ای که داشتیم موفق به واگذاری بیش از 102 هزار تلفن ثابت از ابتدای سال 98 تا پایان آذر ماه سال جاری شده ایم.
 
 ایزدی افزود: مخابرات در حال حاضر با رویکرد جدیدی در حال ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد و با واگذاری ADSL، VDSL و FTTH بر بستر فیبر نوری که جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می باشد خدمات خود را ارائه می دهد.
 
وی افزود: طی سال 99 و سال جاری تعداد 103 هزار ADSL ، 1807 پورت VDSL و 4100 پورت FTTH در سطح استان به مشترکین واگذار شده است.  
 
 ایزدی در خصوص توسعه تلفن همراه در سطح استان به ارائه گزارش پرداخت و افزود: در سطح استان 1700 سایت فعال داریم و با توجه به پروژه های فعال در حوزه توسعه تلفن همراه روستایی به عنوان پیمانکار دولت از ابتدای سال 99 تا کنون تعداد 46 سایت جدید راه اندازی و 144 سایت ارتقاء یافته است.
 
مدیر مخابرات منطقه فارس درخصوص توسعه تلفن همراه شهری که از وظایف مخابرات منطقه فارس می باشد اظهار کرد: 129 سایت جدید راه اندازی و تعداد 235 سایت ارتقاء یافته است و تا پایان خرداد ماه سال آینده نیز 60 سایت جدید در شیراز و 40 سایت در شهرستان ها راه اندازی خواهد شد .
انتهای پیام /  108
249 کلیک ها  دوشنبه, 27 دی 1400 13:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا