به دنبال ایجاد زیرساختی یکپارچه برای توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور هستیم

به دنبال ایجاد زیرساختی یکپارچه برای توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور هستیم
   
به دنبال ایجاد زیرساختی یکپارچه برای توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور هستیم |||| ||||

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح پروژه فاز ۸ پلاس توسعه همراه اول اظهار داشت: اپراتور اول تلفن همراه با تکیه بر توان زیرساختی مخابرات کشور و هم افزایی حوزه های ثابت و سیار، نقش خود را در توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور با بهره برداری از پروژه فاز ۸ پلاس به عالی ترین صورت ایفا می کند.

به گزارش راستین آنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: پروژه فاز ۸ پلاس توسعه همراه اول به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های مخابراتی کشور، پیشران توسعه صنعت ارتباطات است و در اجرای آن، شرکت مخابرات ایران با توسعه فیبر برای توسعه سایت های نسل سوم و چهارم و بالاتر و ایجاد پهنای باند کافی داخل مراکز برای پشتیبانی از سایت ها، حداکثر همکاری را با همراه اول در اجرا و تحقق چشم انداز توسعه فاز ۸ پلاس انجام داده است.

مجید  سلطانی گفت: در این مسیر لزوم توانمندسازی عوامل اجرایی استان ها و هماهنگی مناطق مخابراتی بسیار لازم است .همچنین تلاش برای ایجاد انضباط مالی روزافزون در تمام بخش های مخابرات و همراه اول و ارتباط مناسب با شرکت نقش اول کیفیت (ناک) از پیش نیازهای به سرانجام رسیدن این پروژه مهم کشوری است.

وی با گرامی داشت تقارن برگزاری مراسم فاز ۸ پلاس با هفته بسیج ، انجام چنین پروژه ای را محتاج جاری شدن روحیه بسیجی در سراسر مجموعه مخابرات و همراه اول عنوان کرد و افزود: فعالیت های همراه اول به ویژه در دو سه سال اخیر با رویکردی جدید، بسیارجامع نگر و قابل ستایش بوده است.

 سلطانی تاکید کرد: اجرای این پروژه، حاصل نگاه و استراتژی درست مدیریتی است که علی رغم شرایط اقتصادی سخت تمام اپراتورها، این تحول عظیم ایجاد شده است.

وی با تاکید بر همکاری صمیمانه و پیگیرانه مخابرات ایران به ویژه در مناطق در طی دوسال گذشته برای به ثمر رساندن این پروژه گفت: این همیاری و همکاری ، نمونه ای از همگرایی بخش ثابت و سیار و پروژه ای زیربنایی برای توسعه کل صنعت ارتباطات کشور است.

 سلطانی ، ایجاد انگیزه رقابتی برای استان ها و مناطق مخابراتی را یکی از راهکارهای مهم در ارزیابی عملکرد میزان هماهنگی مخابرات های مناطق با حوزه سیار عنوان کرد و افزود: بررسی عملکرد استان ها از سوی حوزه ستادی در بخش ارتباط با سیار به صورت مستمر و برنامه ریزی شده انجام می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در صورت مواجه نبودن شرکت مخابرات ایران با مشکلات موجود، یعنی تحریم داخلی حاصل از سیاستگذاری نادرست و تحریم خارجی، این شرکت می توانست بسیار بهتر از وضعیت فعلی ، اقدامات توسعه ای را در سراسر کشور انجام دهد.

مهندس سلطانی گفت: تمام مجموعه کارکنان مخابرات و همراه اول، یک خانواده هستند و در این راستا ، اختیار لازم به استان ها در مورد حداکثر همکاری با مجموعه سیار داده شده است که این نظم مدیریتی در اجرا و تسریع پروژه فاز ۸ پلاس همراه اول بسیار تاثیرگذار است.

وی در ادامه توصیه هایی به مدیران ستادی و مناطق مبنی بر تعامل و همکاری را مطرح کرد و افزود: اقدام به موقع مدیران مناطق، استفاده از پتانسیل های فنی مخابرات در استان، برنامه ریری جامع برای اخذ پیمانکاران اجرایی توانمند، و استفاده از حداکثر پتانسیل منابع انسانی خود مخابرات برای اجرای پروژه ها، استفاده از تمام ظرفیت های مخابرات و در نهایت توسعه شرکت را به دنبال خواهد داشت. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
384 کلیک ها  سه شنبه, 02 آذر 1400 17:20
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا