• ​مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس خبر داد

​راه اندازی سایت جاده ای تلفن همراه در محور فیروزآباد- جم

​مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از راه اندازی سایت جاده ای تلفن همراه در محور مواصلاتی فیروزآباد- جم شهرستان فراشبند و تامین پوشش مکالمه و اینترنت تلفن همراه در این محور اصلی به میزان 15 کیلومتر خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین  مهرداد سهرابی با بیان اینکه احداث این سایت در راستای پوشش ارتباطی حداکثری محورهای مواصلاتی استان بوده است، اظهار کرد: برای احداث سایت تلفن همراه در محور مواصلاتی فیروزآباد- جم، مشکلات عدیده از جمله نبود جاده دسترسی و برق رسانی به مکان جانمایی شده برای احداث سایت وجود داشت که علی رغم موانع موجود، در یکسال گذشته با تلاش مضاعف و حمایت و پشتیبانی دستگاههای اجرایی ، امکانات لازم برای نصب این سایت که درارتفاعات مشرف به این محور در شهرستان فراشبند قرار دارد فراهم و در نهایت این سایت راه اندازی شد.
وی تصریح کرد: با احداث سایت جاده ای ایرانسل در محور مواصلاتی فیروزآباد- جم، 15 کیلومتر از این محور که فاقد پوشش مناسب تلفن همراه بود، تحت پوشش اپراتور دوم قرار گرفته است.
سهرابی بخشی از محل تامین هزینه احداث این سایت که شامل ایجاد شبکه برقرسانی می باشد را از محل اعتبارات استانی بیان کرد .
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان از حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار فارس و اهتمام و همکاری نماینده مردم شریف شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین، فرمانداری شهرستان فراشبند، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شهرستان فراشبند، شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان فراشبند و شرکت معدنی و فرآوری سورمه فیروزآباد، همچنین پیگیری های اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل مجری احداث این سایت تشکر کرد.
گفتنی است محور مواصلاتی فیروزآباد - جم از محورهای اصلی و شریانی جنوب استان است که بخشی کوچکی از این محور طی سنوات گذشته بدلیل کوهستانی بودن و عدم دسترسی به شبکه برق سراسری فاقد پوشش ارتباطی بوده است که با تعامل، همکاری و هم افزایی کلیه دستگاههای دولتی و غیردولتی و با پیگیری مستمر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس پوشش بخش فوق توسط ایرانسل تکمیل و به زودی سرویس رومینگ برای مشترکین همراه اول نیز در این بخش فراهم می شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
372 کلیک ها  چهارشنبه, 03 شهریور 1400 09:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا