راهکارهایی برای جلوگیری از جمع آوری تلفن های غیر فعال

راهکارهایی برای جلوگیری از جمع آوری تلفن های غیر فعال
   
راهکارهایی برای جلوگیری از جمع آوری تلفن های غیر فعال |||| ||||

مدیر مخابرات منطقه فارس: پرداخت آبونمان جهت تلفن های غیر فعال به منظور جلوگیری از جمع آوری آن ضروری است.

به گزارش راستین آنلاین فرشید  ایزدی ضمن اعلام خبر فوق افزود: هم استانی های گرامی  جهت جلوگیری از جمع آوری تلفن ثابت می توانند از طریق کانال های متفاوت معرفی شده از سوی مخابرات، صورتحساب تلفن ثابت خود را پرداخت نمایند و این امر شامل تلفن های غیر فعال نیز می گردد و مشترکین تلفن ثابت حتی اگر از تلفن خود استفاده نمی کنند می بایست آبونمان تلفن را پرداخت نمایند در غیر این صورت پس از شش دوره عدم پرداخت صورتحساب طبق مقررات و پس از ارسال اخطار تلفن مورد نظر جمع آوری می گردد.

مدیر مخابرات منطقه فارس تاکید نمود کسانی  که منزل و تلفن آنها در اختیار شخص دیگری می باشد می توانند با تماس با سامانه 2000 از وضعیت آبونمان تلفن ثابت خود مطلع و در صورت عدم پرداخت از سوی مستاجر،  مورد را پیگیری و از مشکلات آینده پیشگیری نمایند .

 ایزدی با اشاره به سامانه های  رایگان معرفی شده از سوی مخابرات منطقه فارس جهت پرداخت صورت حساب تلفن ثابت،  اظهار داشت: سامانه 2000  از طریق تلفن ثابت و کد  دستوری #2020*  با استفاده از تلفن همراه آسان ترین راههای پرداخت صورتحساب تلفن ثابت هستند که مشترکین گرامی تلفن ثابت با استفاده از آنها مانع بروز مشکلات بعدی برای خود خواهند شد.

وی افزود: مشترکینی که به صورت مستمر موفق به پرداخت بدهی در هر دوره نیستند می توانند مبلغی را بعنوان پیش پرداخت در وجه شرکت مخابرات پرداخت کنند..

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
492 کلیک ها  سه شنبه, 15 تیر 1400 13:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا