برگزاری جلسه ستاد هماهنگی انتخابات در مخابرات منطقه فارس

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی انتخابات در مخابرات منطقه فارس
   
برگزاری جلسه ستاد هماهنگی انتخابات در مخابرات منطقه فارس |||| ||||

مدیر مخابرات منطقه فارس در جلسه ستاد هماهنگی انتخابات: برقراری یک ارتباط فراگیر و پایدار در روز انتخابات از وظایف اصلی مخابرات است.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، جلسه ستاد هماهنگی انتخابات با حضو مهندس ایزدی، مدیر منطقه ، معاونین، مدیران، روسای  شهرستا ن ها و روسای مراکز به صورت ویدئو کنفرانسی روز دوشنبه مورخ 24/03/1400 در سالن ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

در این جلسه مهندس ایزدی ضمن تاکید بر حضور پرشور کارکنان مخابرات در روز انتخابات بر بازخوانی دستورالعمل ها و صورت جلسه های مورد تایید تاکید نمود و اظهار داشت: در روز انتخابات روسای مراکز و ادارات حتما باید در محل کار حضور داشته باشند و پرسنل به صورت آماده باش برای برقرای ارتباطی فراگیر در صحنه حضور داشته باشند.

مدیرمخابرات منطقه فارس با تصریح این نکته که تمام مجوز های تردد قبلی لغو شده است بیان نمود: روسای ادارات  با هماهنگی با رئیس اداره حراست نسبت به دریافت مجوزهای لازم اقدام نمایند.

مهندس ایزدی ضمن تاکید بر ارتباط با شورای تامین و فرامانداری ها اظهار داشت: روسای شهرستان ها تمام اطلاعات مورد نیاز را به شورای تامین و فرمانداری شهرستان ارائه نمایند.

مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تاکید بر دستور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر مستند سازی از فعالیت فنی و زیر ساختی انجام شده توسط مخابرات منطقه در حوزه انتخابات، دستور تهیه مستندات را نیز صادر نمود.

این جلسه با پرسش و پاسخ روسای شهرستانها و مراکز شیراز که به صورت ویدئو کنفرانسی در جلسه حضور داشتند، ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
192 کلیک ها  سه شنبه, 25 خرداد 1400 09:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا