افزایش هزینه ها مانع بزرگی در راستای سرمایه گذاری و توسعه تلفن ثابت

افزایش هزینه ها مانع بزرگی در راستای سرمایه گذاری و توسعه تلفن ثابت
   
افزایش هزینه ها مانع بزرگی در راستای سرمایه گذاری و توسعه تلفن ثابت |||| ||||

مدیر مخابرات منطقه فارس در دیدار با فرماندار شهرستان داراب گفت : افزایش هزینه ها مانع بزرگی در راستای سرمایه گذاری و توسعه تلفن ثابت می باشد و افزایش عادلانه تعرفه ها به منظور توسعه امری ضروری است .

به گزارش راستین آنلاین  جلسه بررسی مشکلات ارتباطی شهرستان داراب با حضور مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس؛مهندس فرودی، فرماندار شهرستان در دفتر مهندس ایزدی روز یک شنبه مورخ 19/2/1400 برگزار گردید.

در این جلسه مشکلات ارتباطی شهرستان داراب در حوزه های تلفن ثابت، تلفن  همراه و اینترنت پر سرعت در مناطق شهری و جاده ای  از سوی فرماندار شهرستان مطرح گردید  و مدیران حاضر در جلسه به بحث و گفتگو در خصوص مشکلات شهرستان پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه فارس، ضمن تشریح وضعیت موجود در شهرستان  و همچنین برنامه ها و پروژه های قابل اجرا در آینده بر متعهد بودن مخابرات منطقه فارس نسبت به  برطرف کردن مشکلات ارتباطی شهرستان تاکید نمود  و اظهار داشت: افزایش هزینه ها مانع بزرگی در راستای سرمایه گذاری و توسعه تلفن ثابت می باشد و افزایش عادلانه تعرفه ها به منظور توسعه امری است ضروری و  مخابرات  منطقه فارس را درراه خدمت گذاری بهتر به مردم شریف استان یاری می نماید.

 در ادامه  فرودی فرماندار شهرستان داراب با اشاره به رشد تکنولوژی در کشور بیان داشت: انتظارات مردم با توجه به میزان پیشرفت تکنولوژی از حوزه ارتباطات بالا رفته است .

 فرودی از مهندس ایزدی به منظور بازدید میدانی از شهرستان داراب دعوت به عمل آورد .

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
525 کلیک ها  دوشنبه, 20 ارديبهشت 1400 22:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا