• مدیر مخابرات منطقه فارس:

مردم مشکلات شبکه تلفن همراه را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری کنند

مردم مشکلات شبکه تلفن همراه را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری کنند
   
مردم مشکلات شبکه تلفن همراه را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری کنند |||| ||||

 ایزدی ضمن اعلام خبر فوق افزود: سامانه رایگان ۹۹۹۰ مرکز تماس تلفن همراه اول به صورت شبانه روزی در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات ، پیشنهادات و شکایات مشتریان محترم همراه اول است.

به گزارش راستین آنلاین  مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تصریح ارائه خدمات متنوع از سوی این سامانه به مشتریان محترم تلفن همراه در سطح استان فارس، افزود : مشتریان تلفن همراه می توانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل، نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت و همچنین دریافت راهنمایی درخصوص نحوه فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت ، پیامک و مکالمه و رومینگ  بین الملل و کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری  با این سامانه شبانه روزی تماس حاصل نمایند.

فرشید ایزدی اظهار داشت: دراین سامانه ی پاسخگو، شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است.

او ضمن تاکید براهمیت ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های گرامی، اظهار داشت: این سامانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان تلفن همراه بوده و خدماتی نظیرارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات صورتحساب، پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و … می باشد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
374 کلیک ها  پنج شنبه, 16 ارديبهشت 1400 10:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا